1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Een korte impressie na zo'n twee uurtjes spelen.

De graphics zijn degelijk voor een game van deze schaal; de voice animation en het besturen van de auto daarentegen zijn niet echt om naar huis te schrijven :+. De gameplay zelf is opmerkelijk vloeiend: bij redelijk rustige gebieden zit je zo op de 60 FPS wat lekker speelt. Ik heb net een Arkfall gedaan met zo'n 40 man en dan zit je denk ik rond de 30 FPS, maar geen enkele keer een lag-spike of framedrops gehad. Die Arkfalls hebben ze echt tof gedaan met dikke loot aan het einde. Wat ook leuk is, is dat als je een quest aan het doen bent en iemand is al bezig in dat gebied, je gewoon mee kan vechten/helpen en aan dezelfde objectives werkt.

Tot nu toe best positief over deze game :).

2. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    :emo: Nog steeds niks verzonden bij FRS :emo: Als iemand hem spot laat het ff weten sil vous plais

3. ToxicVenom 81

ToxicVenom 81 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hi
    ik ben van plan om deze game te halen, maar ik heb een vraag.
    heb je voor deze game een aparte abbo nodig of live gold is al genoeg?

4. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Gold is genoeg. En een pot geduld, want de patches schijnen bij de eerste startup lang te duren. :+

5. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Live gold is genoeg.

EDIT: Oh, is al beantwoord :+. Maarja geduld ook, want je bent minstens een halfuur kwijt aan het verplicht installeren en patchen van de game. Dan tel ik het handmatig installeren van de game zelf niet mee.

@Dr0kz, lekker dan... Ik had hem wel gewoon de dag erna, terwijl jij hem eerder had besteld 8).

Laatst bewerkt: 12 apr 2013
  6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja man, waarschijnlijk omdat ik er meerdere had besteld en jij maar 1.

Spel is ook echt gewoon nergens meer te krijgen, elke winkel in m'n omgeving afgebeld en nergens hebben ze hem, webshops ook allemaal zonder...

7. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Same here. Fucking irritant. En dat terwijl hij wel gewoon te downloaden is op steam en psn. Maja wil hem echt op de xbox haha.

8. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Handmatig installeren hoeft niet, game installeert zich zelf bij het opstarten dus die tijd je je kunnen besparen. Installeren en patches is ongeveer 30minuten dus valt mee. Schrok wel ff dat bij het patches stond...Time remaining 470 days, maar duurde uiteindelijk 5 minuten ofzo.

9. nielsmed

nielsmed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren besteld bij FRS. levertijd stond toen op direct. Vandaag op 3-4weken. Krijg ik hem nou wel of niet? Nedgame.nl staat hij ook op 1 dag levertijd. Hmm verwarrend. Loop al twee weken te zoeken. Wou hem eigenlijk dit weekend wel is een keertje hebben:mad:

10. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nedgame schijnt hem idd op voorraad te hebben, zou ff bellen om zeker te zijn. Bij bol.com is die inmiddels ook uitverkocht en is de levertijd inmiddels ook enige weken.

Zal straks eens kijken of ik een clan aanmaak, verlies ik wel mijn huidige clanboost maar ja. Hoop dat er dan wel genoeg members de game aanschaffen :+

11. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Vraag mij wel af hoeveel spelers er op een server kunnen?

12. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Geen idee wat de max is maar er lopen genoeg spelers rond, zeker in de avonduren.

Clan gemaakt, XBW Dutch Alliance, krijgen we misschien nog wat Nederlanders die niet op XBW komen maar wel de game spelen. Mensen die een uitnodiging willen sturen maar een berichtje over Live, dan kan ik jullie toevoegen.

13. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
    Ik zit erin, thanks. Wat voor voorbeelden biedt zo'n clan?

O ja nog iets, vanmiddag deden we matchmaking co-op (die jammer genoeg bugde...), maar die staat nu al een tijdje bij mij gelockt. Gaat dat na een bepaalde periode weer open?

EDIT: Blijkbaar wel ja, nu doet hij het wel.

Laatst bewerkt: 12 apr 2013
  14. San

San Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Hoe is deze game eigenlijk, viel mij namelijk net op en een MMO shooter leek mij wel wat.

- Hoe is het level systeem eigenlijk, veel perks te unlocken?

- De items en heb je ook bijvoorbeeld bepaalde 'dungeons' met speciale loot?

- En last but not least, zijn er veel spelers en hoe is het gesteld met de lag?

Ik hoop dat iemand mij zou kunnen helpen haha, in ieder geval alvast bedankt!

15. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Ik val maar meteen met de deur in huis. Ik ben op deze site gekomen door Defiance in google in te typen. Ik heb de game 2 dagen geleden in huis gehaald en ben helemaal hooked! Ik snap dat het een beetje raar is om meteen zo met de deur in huis te vallen, als er hier een stel je voor topic is of iets dergelijks zeggen jullie het maar.

Overigens vind ik Defiance echt een hele rare game. Als je opsomt wat de game allemaal mankeert zou je zeggen dat je hier met regelrechte poep te maken hebt:

- Low-res textures
    - Generieke wereld en vijanden
    - matige framerate
    - Zeer slechte voice acting en tenenkrommende characters
    - Repititieve quests.

En toch heeft de game iets voor zich spreken: Het is gewoon superleuk om te spelen, en pure fun stijgt boven al die negatieve punten uit. De MMO stijl is gewoon nooit vertoond op de console, en het is superleuk om eigenlijk verloren te zijn, om vervolgens opeens geholpen te worden door een mede arc hunter. Ook de arcfalls zijn echt supertof, hoewel er ontiegelijk veel framedrop aanwezig is bij arcfalls.

Ik zou overigens graag een keer met jullie spelen, voeg me maar toe: assaultpr0.

16. Conscience

Leuk Bevonden:
    54
  17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je kan boost kopen voor exp, skills, loot etc. Dat kan voor jezelf, je groep of je clan. Bij clanboost heeft de hele clan er dus profijt van. Boost kan je kopen met bits, die weer met MSP te koop is. Ik heb nog wat bits van de limited edition, maar ik wacht totdat rest van hier de game ook heeft. We hebben nu allemaal een 10% boost van Trion omdat de lunch zo buggy was, kan je overigens checken via je menu.

@ assaultprO: ik stuur je volgende keer even een invite. Ook clangebeuren is nog buggy, hij gaf clan niet aan na een missie waardoor ik geen invite kon sturen.

Volgende week grote patch en 2 weken erna weer dus verwacht dat er snel weer wat foutjes uit zijn.

18. assaultpr0

assaultpr0 Active Member

Leuk Bevonden:
    90
    Overigens, voor de mensen die de game nog niet hebben en zin hebben om naar Utrecht te gaan: De LE is daar nog verkrijgbaar voor 55 euro.

19. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Hij is gisternacht dus verzonden, met een beetje geluk dus vandaag op de mat Eindelijk binnen! :D Zal tijdens het installeren ff wat mensen toevoegen.

EDIT: Denk je klaar te wezen met installeren gaat ie nog ff op zn dooie gemak een half uurtje patchen 8)

Welkom:b:!

Laatst bewerkt: 13 apr 2013
  20. Conscience

Leuk Bevonden:
    54

Deel Deze Pagina