1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Defiance

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 4 apr 2013.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Er is iets niet goed met je stream.
    Als ik hem hier open loopt het beeld echt kut.
    Het stoort heel erg lijkt wel.

Laatst bewerkt: 20 apr 2013
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iedere dag stream ik wel wat en loopt het goed. Post ik mijn stream op XBW, gaat ie weer kut lopen doen. Zul je altijd hebben. :+

Nu wel goed?

3. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Jaa nu is die goed :)

EDIT: je kan je EGO upgraden :+

Laatst bewerkt: 20 apr 2013
  4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet niet of het misschien al eerder was gepost, maar hier alle arkfall codes waarmee je bonus content kunt unlocken

http://www.defiance.com/en/my-ego/

Ik neem trouwens aan dat het niet normaal is dat iedereen er hetzelfde uitziet en ik geen namen zie? :+ (http://www.twitch.tv/dullenl/b/393310895 @ ~1:42:30)

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    is de framerate echt zo verschrikkelijk als op bijv 22:00? of ligt dat aan de stream?

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zou ik niet met zekerheid durven zeggen. Ik heb de laatste tijd een crappy verbinding en aan het einde van de stream zag ik dan ook dat ik zo een 15% van de frames had gedropt. Kan net zo goed de reden zijn.

En sowieso moet de framerate ingame wel heel laag gaan voordat het mij opvalt. :+ Vaak maakt het de game ook nog eens extra awesome. :cool:

7. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat je geen namen ziet is sinds laatste patch, denk dat daar iets mee is fout gegaan want voorheen zag ik de namen wel. Ik zie wel gewoon verschillende outfits, maar het kan zijn dat je in het begin veel dezelfde outfits tegenkomt.

Framerate drops heb ik weinig last meer van moet ik zeggen. Qua performance is de game wel al verbeterd, al zitten er nog genoeg bugs in de game.

@ Dulle: Weet niet of je het al is opgevallen maar elk wapen heeft een XP-bar. Die kan je zien als je een wapen equipt bv. Als je XP-bar vol is dan gaat je skill level voor dat wapen niet meer omhoog en moet je een ander wapen gebruiken. Dus als je bv. Assault Rifles aan het levellen bent en je huidige Rifle zit aan zijn max XP dan moet je andere assault rifles gebruiken om je skill level te laten stijgen voor die wapenklasse. Staat wel in de ingame handleiding maar ik vond dat in het begin erg onduidelijk.

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    12game heeft hem al een hele week niet op voorraad. Ik weet niet of ik hem moet cancellen omdat ik dan 3900 punten kwijt bent (toch gratis halo 4 bijvoorbeeld) :+

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Er is een ingame handleiding? Toch maar eens checken dan, want de 'echte' handleiding valt weer eens vreselijk tegen. Vertelt je buiten de controls letterlijk niks.
    Ik mis handleidingen. :mad:

Maar zelfs ingame was bv het begin erg slecht opgezet; je kan kiezen tussen humans en, ehm, dat alien ras. Niet dat ze je even vertellen waarom je voor dat ras zou kunnen kiezen. Wie zijn dat? Is er een gameplay verschil?
    Hetzelfde voor de 'klasses'. Survivalist, Outlaw etc. Maakt dat allemaal iets uit, of komt het neer op een andere outfit?
    Opties voor het customizen waren sowieso wat karig. Dit is wat ik eruit heb weten persen

Hopelijk krijg je nog leuke outfits (en headgear) om je personage wat meer uniek te maken.

10. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Het maakt geen donder uit welke ras/klasse je kiest, het heeft alleen invloed op je begin outfit en wapens. Dat is wel jammer ja.

Later in de game krijg je wel meer outfits d.m.v. pursuits (een soort van mini-achievements in de game zelf) en in de Defiance store (kopen).

Laatst bewerkt: 21 apr 2013
  11. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net 120 codes zitten invoeren, maar zoveel schiet je er qua items niet mee op.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Sowieso 6 extra inventory slots. Dat helpt altijd wel.
    En bij een paar skills +1. Zal ook niet slecht zijn. :p

Het zal je allemaal geen gigantische boost geven, maar het zal wel mooi meegenomen zijn, die paar kleine extraatjes.
    Via Bits dacht ik? Kun je die ook op een ingame manier krijgen, of is dat gewoon hun manier van micro transactions?

Gisteren even vluchtig die store bekeken, en jammer dat ze niet wat meer weirde outfits hadden. Het is allemaal zo serieus. :+

13. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Bits kun je enkel kopen met MP, krijg je niet ingame. Als goed is heb je 500 bits van de limited edition, ik heb die maar aan extra inventary slots besteed.

Ingame handleiding kom je volgens mij via Intel, start > LT en Intel kiezen.

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die grijze pakjes zijn de standaard modellen, de game maakt hier gebruik van één standaard model om alle chars snel te kunnen laden en de FPS redelijk te houden, net als GuildWars2 zeg maar. Als ze een tijdje in je render afstand lopen worden ze wel goed geladen.
    Party, friends en guildies zijn altijd gerendered.

15. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    ik zit te twijfelen deze te halen, wat vinden jullie tot nu toe?

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vind het wel een leuke B-game. Geen topper die ik mezelf weken/maanden zie spelen. Maar voor zolang het duurt wel geinig.

Probleem met dit soort games is dat je niet kan zeggen 'wacht totdat ie goedkoper is', omdat het een MMO is. Playercount is vrij essentieel. Ik bedoel; ik speel in principe in mijn eentje, maar als ik niet andere mensen zou zien rondlopen zou al een stuk van de lol weg zijn.

17. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind het ook een leuke B-game dus ben het wel met Dulle eens. Ik zie mezelf de game wel een tijd spelen, maar op langere termijn wel meer als tussendoortje en niet echt dagelijks. Ik vermaak me er op moment iig prima mee.

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werken de dungeons/instances eigenlijk? Want je hebt niet echt classes van dit is een tank, dit is een healer en dit zijn dps toch?

19. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Nope. Je kiest bij Matchmaking een co-op map, dan word je in een queue geplaatst en als er 4 mensen (incl. jezelf) beschikbaar zijn kan je naar de instance teleporten.

20. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik vraag me trouwens wel af wat voor resolutie ze gebruiken voor het character select gedeelte. 8) Zelden zo iets dramatisch lelijks gezien.
    Gelukkig is het ingame wat beter.

Deel Deze Pagina