Die datum zou ik sowieso niet aanhouden. Op Gamespot.com zeggen ze dat hij maar ca. 2 weken vertraagd is en dus eind juli komt. Vind ik wel vreemd als Atari zegt dat het september wordt.
U heeft bij ons Delta Force: Black Hawk Down besteld. Deze werd deze week verwacht, maar is niet binnengekomen. Onze leverancier heeft ons laten weten dat het spel is uitgesteld naar eind september. Gezien dit nog even duurt, bent u vrij om uw bestelling (gratis) te annuleren of wijzigen. Als u wilt wachten tot de releasedate kan dat natuurlijk ook. Onze excuses voor de wat late kennisgeving. die gaat geanuleerd worden
De preorder datum bij xbw preorder shop staat op 21 Juli. DF:BHD stond al in het intertoys foldertje bij de PS2. En er stond bij ook voor xbox. Er stond geen release datum bij Dus dan neem ik aan dat hun uhm al hebben. Maar dat kan toch dan helemaal niet Of is i mischien voor de ps2 al uit?
om hem alsnog later te bestellen/halen? de gcshop kan niks aan het uitstel doen,balen daar net zo van als wij(alleen om een andere reden) Ik wil hem hoe dan ook hebben,dus laat hem staan...geld mis ik toch al niet meer(daarvoor is het te lang weg)
tja ben ook zeker niet boos op gcshop maar zeker wel op novalogic ik weet niet of ik hem haal als die uitkomt zien we pes5 en rainbow six 4 en farcry ook
Daar kun je hem natuurlijk niet mee vergelijken. Misschien een beetje met Lockdown maar daar lijkt het ook niet eens op. Ik begrijp natuurlijk wel dat je dan andere spellen hebt om te spelen.
Nieuwe xboxtrailer Ik was weer eens aan het surfen en kwam weer terecht op de website van Delta Force: Black Hawk Down. Staat weer een nieuw filmpje op. Niet echt spectaculair, maar laat wel zien waar Black Hawk Down ook alweer vandaan kwam.
Komt dit spel nog steeds naar de Xbox, damn deze is als ik het goed begrijp...en dat begrijp ik goed (want heb zelf de pc versie) al meer dan 2 jaar uit op de pc. :{ ...dat mensen nog naar dit spel uitkijken snap ik niet echt..
Heb je misschien een link? XBL. Mensen spelen dat liever als PC games blijkbaar. Iedereen heeft dan het zelfde systeem dus minder lag. Daar komt bij dat nu bijna iedereen een headset heeft. Ook kun je offline met z'n vieren spelen.
Ah ok, ja als er echt opzienbarende veranderingen zijn kan ik het me indenken. Maar goed ik vond het nou niet echt een denderend spel op de pc vandaar.
Smaken verschillen denk ik. Noem eens een andere tactical shooter voor de XBox? Zijn er bijna geen alleen Rainbow Six en die was niet echt goed. Ghost Recon 2 is geen tactical shooter omdat hij 3rd-person is. Dan blijft alleen Lockdown over wanneer die uit komt. Dus zal BHD de enigste zijn in zijn soort. Op de PC zijn er veel meer van deze games dus valt BHD niet zo op. Met tactical shooter bedoel ik tevens realisme dus niet dat je 10x moet schieten voordat iemand dood is. Dus geen MoH...
idd heb je gelijk in, weet niet of Desert Storm onder een tactical shooter (first en 3rd person view) valt. Dat spel heb ik dan wel weer veel gespeeld op de Xbox. En jammer dat een spel als Swat 4 niet op de xbox is want die zou het erg goed doen, want tacticer als Swat kan je het haast niet krijgen. Maar je hebt gelijk op dat vlak zou er meer moeten uitkomen op de Xbox, en hopelijk gaan ze op de 360 daar wat meer aandacht aan besteden want het genre vind ik namelijk ook erg vermakelijk.
Desert Storm vind ik er ook niet echt onder vallen. Dit door 3rd-person en de medicpacks. Daar komt ook nog bij dat je geen MP hebt . Op de 360 komt Modern Combat.
Je hebt wel multi player in Desert Storm 2.... Ach ja voor de rest, smaken verschillen maar DF black hawk down vond ik een erg matige game. Swat heeft veel meer potentie voor een goed verkoopcijfer, en hoop dat die in de toekomst naar de 360 worden gebracht.
Met Mp bedoel ik tegen elkaar. En splitscreen is nog best nep omdat je toch precies weet waar iedereen zit. MP kan eigenlijk alleen online of gelinked.
Volgens mij is als je dat wil is Counterstrike een uitkomst, kan je tactisch spelen, tegen elkaar, online en hij is er ook nog voor de xbox.
Maar bij delta force heb je meer sfeer vind ik. Je hebt grote maps in steden zoals de film black hawk down dus dat ligt me meer. Ik vind het jammer dat hij zo laat uitkomt voor de xbox want anders had ik hem wel gehaald. Ik wacht nu alleen nog maar op de xbox360. De mp op de pc was altijd wel vet maar ik kwam vaak een te sterk team tegen waar ik en mijn team helemaal niet tegenop konden dus werd er vaak gespawnkilled.
Dat is waar maar dan heb je geen stats en ranks etc. BHD was heel uitgebreid met alle medals en ranks die je kunt halen. Het is dus niet zoals bij Halo dat wanneer je 1 headshot maakt een medal krijgt. Bij BHD moet je bv. 500 hs voor de 1e en dan 5000 voor de 4e medal. Verder duurt het erg langg voordat je de laatste rank hebt. Toch ongeveer 3 maanden full-time spelen. @WHAT: wat was je naam bij BHD?