delta force black hawk down

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 4 jul 2003.

  1. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
  3. mars15

    mars15 Guest

    Novalogic heeft vandaag bekend gemaakt dat de ontwikkeling aan de console versie van Delta Force: Black Hawk Down tot een einde gekomen is. De game, die voor PS2 en Xbox uitkomt, wordt zeer binnenkort naar de fabriek opgestuurd om straks in grote getale onze winkels te kunnen overspoelen.

    Delta Force: Black Hawk Down speelt zich af in Somalië, 1993, waar de speler de rol krijgt van een lid van de Amerikaanse Delta Force, om deel te nemen aan operaties tegen de Somalische krijgsheren. Wie de film Black Hawk Down heeft gezien, kan ongeveer een beeld krijgen van wat je te wachten zal staan. Delta Force: Black Hawk Down zal een ongekend aantal online spelers ondersteunen voor beide consoles. De PS2 versie gaat met 32 man online en de Xbox versie met maar liefs 50 mensen.

    Delta Force: Black Hawk Down ligt begin september in de winkels.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat klopt dus niet! Als hij gold is ligt hij in ca. 2 weken in de winkel.
     
  5. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik word echt zwaar gestoord ( :confused: ) van de release datum van dit spel. Overal kom je verschillende data tegen. Zo zeggen bepaalde verkoopsites, zoals play.com, dat het spel uitkomt op 30 september... Weet iemand überhaubt wel wanneer dit spel uitkomt? Of wordt het alleen verschoven totdat het plotseling op de 360 wordt uitgebracht. Dat zou een mooie zijn... _O_
     
  6. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Gamespot.com geeft als releasedatum 26 juli.

    Dus als ie gold is en het dan 2 weken duurt kan die datum wel eens kloppen.

    14 nachtjes slapen dus jongens !
     
  7. Ananas

    Ananas XBW Vrucht

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten!
     
  8. blingbling

    blingbling Pablo

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Blingbling, laten we hopen dat het 2 september _O_ gaat worden. www.play.com en www.cdwow.com geven allebei 30 september aan. Eigenlijk ook goed, dan heb ik een maand de tijd om me uit te leven op Summit Strike :) !
     
  10. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    In de US is ie nu uit gekomen maar de reacties zijn behoorlijk negatief.

    Ik heb het net gelezen dus kan nog niet in detail vertellen wat er zo teleurstellend is aan de game.

    In ieder geval weet ik dat de game system link enabled is maar er is geen headset support, op Live kun je wel je headset gebruiken.
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    pff in me friend list al paar gasten van usa die hem spelen en hier is die niet te zien :mad:
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Echt nep. Hij zou eerder in Europa komen maar die kut Amerikanen gaan dan janken omdat hun altijd alles eerst moeten hebben. KK land. Sowieso is het spel allang klaar en ligt al bij de ditrubiteur maar de Amerikanen boycotten het zodat zij een maand voorsprong hebben anders worden ze te hard geowned als wij het spel hebben......zielig hoor kk Amerikanen.....
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    zo gast uit me friendlist zei dat echt een kut spel was gehoord van 12 mensen.. meeste hebben hem gelijk omgeruild
     
  14. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    mijn interesse naar dit spel daalt nu wel :{
     
  15. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu de US versie en ik mag er heus wel over praten;).
    Ik speelde dus al een tijdje Battlefield 2 en toen ik dit spel opstarte zag je eerst echte beelden uit Somalië dat blijft triest maar toen ik de training begon vielen de grapix me toch tegen.
    Volgens mij hebben ze gewoon iets aan de poppetjes gedaan en de rest blijft gewoon hetzelfde als uit 2003 voor de pc.
    De controls waren goed alleen de springknop onder de thumbstick klikken werkt bij mijn niet goed.
    1ste missie: Je zat snel in de actie en kon veel knallen.
    De tegenstander zijn A.I. viel me wat tegen maar dat zal wel komen omdat ik achter een turret zat.
    Het leuke is dat er ook snipers zitten en zo werd ik na een tijdje in mijn hoofd ge-snipet.
    Online kon ik niet proberen heb het wel op xbc geprobeerd maar daar waren weinig mensen die er interresen inhadden volgens mij.
     
  16. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    dus het is gewoon de pc versie eigenlijk?
     
  17. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik nooit gespeeld

    En dingen zoals Co-op heb ik nog niet gespeeld
     
  18. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    want als dat zo is dan tja, ik heb m namelijk al op de pc O-)
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het verschilt niet veel met de PC versie. Ik heb ook de PC versie en juist daarom wil ik de XBox versie. Graphix zijn niet goed dat was ook allang bekend.
     
  20. mars15

    mars15 Guest

    dat zelfde was wist ik al ging mij om live...
     

Deel Deze Pagina