1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

delta force black hawk down

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 4 jul 2003.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    De FRS in Nijmegen had hem al maar mag hem morgen pas verkopen.......
     
  2. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    dan zal je m vandaag wel gekocht hebben ;)
    geef je (voorlopige) mening eens :)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee ik heb hem niet gekocht, omdat ik hem gereserveerd had bij de Replay maar die had hem vandaag nog niet :mad: Bij de FRS kon ik hem niet halen, omdat alle games die ze kregen al gereserveerd waren.
     
  4. mars15

    mars15 Guest

    Ben toch benieuwd wat het nu voor beoordeling krijgt.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem vandaag gehaald. Offline is niet de moeite waard om het spel voor te halen. Ook offline co-op is het niet veel. Online is echter wel geweldig. Heb al met 50 man gespeeld en er was helemaal geen lag. Een zeer vette gameplay heeft het online en dus zeker een aanrader. Echter zijn de graphix niet wat je van spellen tegenwoordig zal verwachten alleen denk ik dat mede door de graphix er bijna geen lag is.
     
  6. Opheodrys

    Opheodrys Allround gamer

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    free record shop?
    is eigenlijk dus reserved record shop....butzaak,vind ik het


    heb het spel in juni al besteld bij de gcshop,maar heb hem dus nog niet binnen(ook slecht,maar goed...morgen afw88)
     
  7. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    slechte grafix heeft nix met lag te maken...

    maar ben wel blij om te horen dat er weinig lag is :)
    tenminste 1 pluspuntje aan dit spel
     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Oh nee? als een game hele goede graphics heeft moet ie al die pixels downloaden (Volgens mij heb je daardoor lag in sommige games)
     
  9. Zephyrus

    Zephyrus ...

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    0
    onzin... hij hoeft toch geen pixels te downloaden lolol :D

    als dat moest, dan zouden we elke keer dat we een game onloine speelden zwaaar veel moeten downloaden, dik veel gigabytes
    nee lag heeft niets te maken met FPS/Graphics
     
  10. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    even iets anders. kun je in BHD ook met helikopters (zelf besturen) vliegen.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jawel graphix moeten ook geladen worden en als dat langer als normaal duurt krijg je ook lag. Kijk maar eens als de host bij Halo2 naar zijn friendlist gaat er terug. Alles wordt bij hem ge-pop-upped en dan krijg iedereen even lag.

    Voor de minste lag moet je de servers joinen waar een ster achter staat en als je dan de Europeese servers pakt heb je helemaal geen last van lag.

    Nee dat kan niet. Je kunt volgens mij alleen de mini-gun besturen.

    Weet iemand trouwens wat de ster met een "B" erin betekend als hij ineens in beeld komt? En weet iemand waar je een site vind met wat de medailles betekenen?
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    blij dat ik hem niet heb dan,

    had hem besteld leek me leuk om over de stad te vliegen met live
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Je kunt wel over de stad vliegen alleen bestuur je hem dan zelf niet. Je gaat trouwens best snel dood in een helicopter want 1 At4 en je bent dood.
     
  14. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag gehaald en ik vond hem erg dik!!!!
    ik zat in een server(ook met een nederlander)en ik had ook totaal geen lag of iets dergelijks

    het is niet zoals halo 2 springen en schieten
    dit is echte shit :p
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Inderdaad. Het is geen lone-man game. Vooral veel samanwerken en niet zomaar als een dolle stier rond rennen en schieten. En wat betreft TKOTH daar wint bijna altijd het team met de meeste medics.

    En de lag is gewoon het beste van de game. 50 man op je heen en iedereen die met 1 shot tegen de vlakte gaat.

    Ik moet wel zeggen dat toen ik de eerste keer aan het kijken was toen een vriend aan het spelen vond ik de graphix erg tegen vallen terwijl ik al helemaal niks verwacht had, maar toen ik aan het spelen was vielen mij de graphix niet eens meer op...
     
  16. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben gister de stad in geweest om het spel te halen :mad:
    hadden ze hem nergens. komt ie woensdag pas.
     
  17. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb dit spel ook al vanaf donderdag... Toen ik de game in de Xbox deed, dacht ik in eerste instantie ook: wat een matige graphics... Maar zoals hierboven al gezegd is, daar ben je zo aan gewend... Ik vind Delta Force - Black Hawk Down een verrassend goed spel, vooral online via Xbox Live...

    De game draait vrijwel vlekkeloos via Xbox Live, ook met 50 man tegelijkertijd... Ik spreek dan over de Novalogic servers... Als je zelf een spel host, kun je maximaal 32 gamers toelaten, en dan is de performance afhankelijk van je breedbandverbinding... Ik heb een redelijk behoorlijke internetsnelheid, en het draait echt allemaal prima... Ik heb de game al meerdere dagen online gespeeld en geen last gehad van lag...

    De gameplay is online denk ik een 8 waard... De singleplayer vind ik wat minder, ik denk dat die ongeveer een 7 waard is... Graphics 6,5 of zo... Maar nogmaals, het spel is echt goed, en dat is onder andere te danken aan de enorme levels. De architectuur van die levels is organisch en uitstekend... Je kunt zelfs onderaardse gangen in, tunnels, torens ingaan en ga zo maar door... Snipen gaat vanaf honderden meters afstand, echt waanzinnig... Voertuigen volgen een parcours en je kunt alleen instappen en mounted guns e.d. besturen... Dat lijkt een nadeel, maar het is best redelijk goed uitgewerkt... Een ritje in een heli over de stad is echt adembenemend... Het wapenarsenaal is uitgebreid en je kunt uit drie wapenklassen kiezen: primair wapen (bijv. M16), secundair wapen (bijv. shotgun) en tertiar wapen (granaten e.d.), medeafhankelijk van de militaire klasse die je kiest...

    Er valt veel over het spel te melden, het heeft een uitstekende atmosfeer en gigantische vuurgevechten... Als je van shooters houdt, is dit wat mij betreft wel een aanrader, mits je over de graphics niet te veel in de war zit...
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2005
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    idd heel veel winkels krijgen hem niet eens omdat hij niet bekend was in het systeem.
     
  19. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    oftewel, precies zoals de pc versie ;)
    alleen is online dan een andere ervaring :)
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Precies. Alleen heb je offline dan ook nog een extra co-op versie.
     

Deel Deze Pagina