Mmmm... Ik heb dit spel ook al vanaf donderdag... Toen ik de game in de Xbox deed, dacht ik in eerste instantie ook: wat een matige graphics... Maar zoals hierboven al gezegd is, daar ben je zo aan gewend... Ik vind Delta Force - Black Hawk Down een verrassend goed spel, vooral online via Xbox Live...
De game draait vrijwel vlekkeloos via Xbox Live, ook met 50 man tegelijkertijd... Ik spreek dan over de Novalogic servers... Als je zelf een spel host, kun je maximaal 32 gamers toelaten, en dan is de performance afhankelijk van je breedbandverbinding... Ik heb een redelijk behoorlijke internetsnelheid, en het draait echt allemaal prima... Ik heb de game al meerdere dagen online gespeeld en geen last gehad van lag...
De gameplay is online denk ik een 8 waard... De singleplayer vind ik wat minder, ik denk dat die ongeveer een 7 waard is... Graphics 6,5 of zo... Maar nogmaals, het spel is echt goed, en dat is onder andere te danken aan de enorme levels. De architectuur van die levels is organisch en uitstekend... Je kunt zelfs onderaardse gangen in, tunnels, torens ingaan en ga zo maar door... Snipen gaat vanaf honderden meters afstand, echt waanzinnig... Voertuigen volgen een parcours en je kunt alleen instappen en mounted guns e.d. besturen... Dat lijkt een nadeel, maar het is best redelijk goed uitgewerkt... Een ritje in een heli over de stad is echt adembenemend... Het wapenarsenaal is uitgebreid en je kunt uit drie wapenklassen kiezen: primair wapen (bijv. M16), secundair wapen (bijv. shotgun) en tertiar wapen (granaten e.d.), medeafhankelijk van de militaire klasse die je kiest...
Er valt veel over het spel te melden, het heeft een uitstekende atmosfeer en gigantische vuurgevechten... Als je van shooters houdt, is dit wat mij betreft wel een aanrader, mits je over de graphics niet te veel in de war zit...
Laatst bewerkt: 4 sep 2005