1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

delta force black hawk down

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 4 jul 2003.

1. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey castro en denman, op een gegeven moment hoorde ik niemand meer. en kon ik ook niet meer joinen. (zal wel weer aan dat klote internet hier thuis liggen) maar ik ga zo toch slapen, spreek jullie morgen wel weer. wel een toffe game trouwens echt vet gewoon

2. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    jah ik hoorde ook niemand meer maar heel vreemd komt goed!!!

3. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had ingesteld dat ik in het blauwe team wilde zitten, en steeds maar in het rode gepleurt. en toen kwam ik in het blauwe hoorde ik jullie niet meer. :mad: morgen begin van de middag ? 13:00 ?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe stel je in dat je in een bepaald team kunt komen?

5. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof in de opties in het begin-sherm, of bij je profiel, ik weet niet helemaal zeker. stom he ik heb het gister nog veranderd hehe. ik vond het wel jammer dat ik niemand meer hoorde en dat het joinen ook al klote ging. zat ik er net in kreeg in de melding: "This game session is no longer available" Vaag hoor.

Ik vind het soms best wel lastig, dan sta je achter een hoekje wordt je ineens ergens vandaan gekilled, maar dan zie ik die hele gast niet. Moet toch maar even flink oefenen. want het is echt vet gewoon

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Jah als dat er staat (no available) dan kun je die server gewoon niet joinen om 1 of andere reden.

7. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    jah meestal heeft dan iemand echt een hele kut verbinding

als je op xbox live bent moet je naar beneden gaan naar Opties
    dan zie je het meteen

@ Flipmode : jah dat heb ik ook vaak gehad maar daarna weet je ongv. wel waar ze zitten
    goed om je heen kijken en kijken waar de koges vandaan komen

8. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Was wel heel vet gister tegen jullie 2 ( Castro & Flipmode ) even om het hoekje kijken en BRAAAP beide dood (stonden jullie achter elkaar geloof ik) haha 8)

9. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja was vet gezellig man, en kom jij onze rust verstoren, nou lekker is dat. haha. ;) ;) vanavond nog maar een keer proberen, hopen dat ik dan wel fatsoenlijk kan joinen.

10. Castro Le China

Castro Le China Gary Teo

Leuk Bevonden:
    0
    jah was idd erg leuk alleen vanavond kan ik niet dus ik denk dat het voor mij zaterdag avond weer wordt :)

11. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel vanavond nog tot 9 uur en dan speel ik zondag weer vanaf een uur of 10 denk ik. mensen die vandaag of zondag willen joinen ?

12. snIz

snIz PSN: xSn1z

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben er zondag waarschijnlijk ook wel rond een uur of 10, als ik tijd heb..
    Ik moet alleen nog even goed oefenen, ben nog niet zo goed in deze game. Alleen het spelen met 50 spelers online is al een hele ervaring ;).

13. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad erg stoer, even sneaken en dan knallen, erg lekker dat die levels zo groot zijn, veel gebouwen enz. anders spreek ik je morgen man. voeg me maar toe. Gamertag = ReAl DeNmAn.

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hey mensen ik heb wat problemen ontdekt en misschien kan iemand mij helpen:

-Vaak als ik vrienden join kan ik niemand horen. Met niemand bedoel ik niet alleen vrienden maar gewoon helemaal niemand.

-We hebben een team gemaakt maar nu kunnen we niks meer aanpassen. Als je op update team klik dat staat er steeds "Team already excists".

-Soms als je een nieuwe ronde begint spawn je niet goed:
    1 ) je spawned 2000m van Alpha
    2 ) je spawned in de spawn van de tegenstander
    3 ) je gaat gewoon verder op de plaats waar je stond aan het einde van de vorige map (als je dezelfde map nog een keer krijgt)

15. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    die problemen heb ik ook, alleen dacht ik wanneer je dicht bij iemand stond dat je die alleen hoorde. misschien raar gedacht. :confused:

en dat je opeens in de middel of nowhere zit met een paar teamgenoten.
    heel raar, geen idee hoe dat komt.
    ik wachtte eerst tot de gebouwen waren geladen. maar die kwamen er dus niet. bij sommige spellen had/heb je dat wel eens.

zal waarschijnlijk gewoon een fout zijn.
    misschien dat er nog een update komt.

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als je op wit drukt moet je iemand je kunnen horen maar vaak hoort niemand mij en ik niemand.

Als ik zo ver weg spawn dan probeer ik eerst een paar gasten te killen en daarna suicide plegen.

17. DeNmAn!

DeNmAn! KeEp It ReAl !

Leuk Bevonden:
    0
    je precies even een granaatje erbij en weg. zeker wennen allemaal, ik ben erg halo 2 gewent en dan hoor je wanneer je op het witte knopje drukte het geluid van zo'n walkie talkie zeg maar. en hier hoor je niks. vanavond maar weer even flink aan de gang bij in BHD. misschien kom ik er nu wel achter hoe het allemaal zit.

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik het enige nadeel eigenlijk. bij halo2 kun je makkelijk een granaat gooien met de linker trigger. hier gaat het wel iets lastiger, maar dat went vanzelf wel.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat is ook de bedoeling. Het is geen arcade shooter zoals halo dat is. Het berust meer op realisme. In het echte leger kun je ook niet zomaar even 8 granaten achter elkaar spammen.

20. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ook maar even een duit in het zakje doen.

-matige single player
    -geweldige multiplayer
    -NovaLogic-servers zijn zowat lagloos, ook met een volle bak van 50 man
    -gigantische maps

Persoonlijk vind ik het een toppertje. Een gigantische shootout in een lange straat met 50 is sowieso een hele belevenis.

Deel Deze Pagina