ja ik heb de single player nog niet eens bekeken haha. ik vond het wel vet gisteren man en op het laatst vlak voordat ik ging stoppen kwam ik niet meer bij man, toen met zijn drieen in dat hokje lagen te rollen. het is net een soort breakdance als je daar zo naar kijkt
veel?? Genoeg mensen om mee te spelen er komen altijd mensen erbij Het was idd erg vet gisteren flipmode
Het is zeker een aanrader, ik heb het nog niet echt kunnen spelen door tijdgebrek. Die paar keer dat ik speelde heb ik me wel enorm vermaakt.. Maps zijn groot en de servers zijn(die ik heb gespeeld) lagloos en toch met 50 man online.
Lag komt niet voor in het boekje van Black Hawk Down. Als je naar optimatch gaat moet je bij server "dedicated" kiezen en dan krijg je alleen maar gehoste servers
ja dit is echt een aanrader, heel af en toe merk ik wel dat de framerate iets inzakt, maar dit is helemaal niet storend. ik weet niet of andere mensen hier ook een beetje last van hebben. maargoed lag is er sowieso niet vinden in deze game, zelfs niet als je met 50 man in 1 server zit.
Heb dit spel toch maar weer besteld bij gcshop lijkt me zeker een vette game. Op het forum van teamxbox hebben ze het over servers van 62 man. http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=366158 Duurt alleen wel lang via gcshop staat al een tijdje op betaald in behandeling
hey castro,denman en Chino gaan jullie vanavond ook weer knallen? ik ben er rond een uurtje of elf als het goed is. kunnen we weer effe gaan breakdancen hahaha
Ik ben er standaard zo rond 10e, chino komt na de wedstrijd PSV-Schalke 04 en van Castro weet ik niet.
Je ziet: -kills -deaths -time in the zone -flag steals -flag saves -medic saves -shot% -PSP take overs en nog veel meer...
ik vond het gisteren wel weer vet hoor. alleen kon ik niet goed joinen en een aantal mensen hoorde ik niet, dat is wel een beetje jammer maargoed.
Ik kon de laatste 2 maps niemand meer horen. Het was wel vet ja zeker omdat ik al 10maps op rij eerste was geworden
Hey Gforce kom je ons vanavond joinen ? ik denk dat we zo rond 11 uur er met z'n allen zijn (Castro , Flipmode , Chino ), ik ben er waarschijnlijk eerder.
hey denman, het was weer dikke lol he gisteren. ben je er vanavond ook? met een beetje mazzel kan ik de hele avond gamen. mijn vriendin is er niet dus dat worden flinke slagvelden hehe
Hee dat is wel vet. jammer dat hij zo laat uitkwam anders had ik hem denk ik ook wel gehaald. Op de pc vond ik hem al vet en nu met headset's enzo erbij is het zeker nog vetter. Komt er ook iets van Delta Force op de 360? Zoiets als de nieuwe delta force die al een tijdje op de pc draait?