heb net wat gevonden is misschien oud nieuws maar check maar ff: klik daar staat Q4 2002 voor xbox hmm.. vaag op tothegame.com staat nog steeds tba ofso
Volgens mij is de game al een hele tijd geleden gecancelled, Novalogic wou niet aan de XBox beginnen dacht ik. Ik hoorde dat rond de tijd dat battlefield ook uitgesteld was. Ze zijn wel bezig geweest met de game, xbw had nog wat screens een hele tijd terug, maar volgens mij was die aangekondigd 1 keer screens en dat was het. naja op school was het wel leuk even lanen in een grote stad. maar lijkt me wel eentonig.
Lijkt me niet heel erg betrouwbaar. Op het moment dat duidelijk was dat Battlefield niet zou komen was Black Hawk Down volgens mij nog niet eens aangekondigd (ook niet voor PC). Dat de game geannuleerd is kan ik overigens best in komen, geenszins een interressante titel voor de console.
als ik xbm mag geloven word het heel lauw.32+ spelers allen fouten en bugs er uit en alles opgepoetst.er staat alleen in xbm dat hij eind maart uitkomt maar dat kan ik op deze site niet terug vinden.
fout, het spel wordt speelbaar met 5O spelers online kijki maar in OXM UK, daar staat het dat dit spel gaat ownen met 50 xboxlive spelers in één match
Nogal stil in deze thread.. Wil dit spel wel graag want er zijn weinig goede fps op live (vind halo2 zuigen) En 50 personene is natuurlijk geweldig.. Wacht nog iemand op dit spel? http://xbox.ign.com/articles/597/597006p1.html?ui=watch <-- Dit artikel geeft je wat meer informatie over de MP
Ik heb de Review gelezen in de Xbox Magazine en vind de Live optie helemaal cool: Heerlijk grote Buiten-Maps en dan met 32 man in één Server..Hmmm heerlijk.
50 man op een server van Novalogic.. En roeltjuh tuurlijk was dat al op de pc maar op de xbox is het hoogste tot nu toe 24 ofzo..
w00t !! te gek als dat echt zo is maar ik had in de XM gelezen dat het maar tot 32 kon (noujaa...maar ) Maar tot de 50 heb ik niks over gehoord. Als dat wel zo is dan ben ik wel blij.
Wauw TE gaaf man, ik ga deze zeker halen. Als ik geen gat in m'n hand heb (uitdrukking) want al die nieuwe Games hiero..t'is lastig kiezen, mensen..:{
Als je nou hier kijkt http://xbox.ign.com/articles/597/597006p1.html?ui=watch en dat leest dan zul je alles weten over de mp..
Dat zou ik ubervet zijn! Maarja ik heb geen live! maar miss dat ik tegen de tijd dat ie uitkomt wel live! heb.
Krijg je dan niet een gigantische frame-drop met 50 man tegelijk, of gewoon een ontzettend slome verbinding (zo niet, dan is het idd wel vet, als ik nu maar Live had)
Het grote voordeel van dit spel is dat Novalogic de games gaat hosten op hun servers. In Europa staan in Engeland en Duitsland 2 hele gorte servers. XBL zal 50 man hosten waarin geen standby cheats gebruik kunnen worden. De single player van deze game is om te janken maar de MP zal voor mij iig de beste voor XBL worden. Task Force Dagger en Black Hawk Down heb ik echt dood gespeeld op de PC. Bij TFD hoorde ik bij de beste spelers van de wereld en heb ik in de beste squad van de wereld gezeten. ALs medic was ik misschien de beste van de wereld