delta force black hawk down

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 4 jul 2003.

1. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0

Hmm.... ziet er niet zo mooi uit, zal het toch van de online MP moeten hebben.

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Graphix zijn inderdaad minder maar daardoor loopt de MP juist erg soepel. Novalogic heeft geen sterke graphix engine. De graphix bij al hun spellen zijn erg achterhaald maar de gameplay is juist goed. Je moet je zelf dan af vragen wat je belangrijker vind.

3. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel fijn is dit dan. Hoop dat er geen Lag komt, achja als dat gebeurt weet ik Novalogic te vinden. :p

TFD - Addict. ;)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Op de PC was er nooit veel lag en aangezien XBL een minimum verbinding heeft verwacht ik dat er zeer weinig lag zal zijn. Dit ook mede omdat de graphix nu niet echt om over te spreken zijn waardoor de engine veel soepeler zal lopen. De meeste lag op de PC werd niet door de trage verbindingen veroorzaakt maar door de slome PC's. Je kon vaak niet eens zien of iemand nu kabel of 56k had...

Het is tevens officïeel bevestigd dat je BHD met 49 andere spelers via XBL kan spelen. Ik moet er wel bij zeggen dat niet alle gamestypes met 50 man gespeeld kunnen worden. Ook zul je zelf public games kunnen hosten waar niet voor stats gespeeld zal worden dus je kunt nog gewoon samen met je friends in servers spelen.

BHD zal in de laatste week van deze maan (April) gereleased worden in Europa. Aangezien het om een Engelse uitgever gaat zal het spel eerst in Europa verschijnen en pas later in Amerika (zoals het ook hoort).

Edit: check hier voor de trailer met MP footage: http://www.blackhawkdownthegame.com/downloads/Xbox BHD Gameplay COMING SOON FINAL.wmv

Laatst bewerkt: 14 apr 2005
  5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weet iemand de goede release datum? Ik hoor 22 en 29 April...

Edit: ik hoor nu ook al 20 Mei :mad:........

Laatst bewerkt: 17 apr 2005
  6. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1

Op Bol.com staat de release op de 20 April.

Maar of dat een echt betrouwbare datum is weet ik niet, Ze hebben het al vaker mis gehad namelijk :{

7. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    play.com en gamespot zeggen nu rond 20-05-2005 :mad: Ik heb hem iig gereserveerd dus ik hoor wel of ik hem deze maand heb.

8. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of er een toekomst voor mij in deze game zit want ik heb geen live wel Xbconnect En Xai Xlink.

9. WiseWish NL

WiseWish NL Flawless Victory!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou op XBC valt hij ook wel te spelen toch?

10. Forgottensoul

Forgottensoul The One

Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik niet mischien wel*) hoop het wel. Maar dan kan je toch nooit veel spelen denk ik ,

11. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff...verheug me echt zo op deze game..heerlijk met z'n 50-en op live. *)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Denk het wel ja. Er is system l link dus moet XBC ook te spelen zijn. Alleen niet met 50 man aangezien je op XBC wel met een host werkt. Je zult dan niet allem maps kunnen spelen aangezien sommige veels te groot zijn voor 16 man.

Edit: bij GCShop.com staat nu ook 22-05-2005 als release datum. Het spel kost daar trouwens maar €40,-!

Laatst bewerkt: 21 apr 2005
  13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
  14. Ghost Leader

Ghost Leader GT Ghost Leader NL

Leuk Bevonden:
    4
    er staat toch duidelijk dat ie gewoon in mei uitkomt...

Release Date
    US: May 17, 2005

nouja..ik ga hem wel pre-orderen, als je hem hebt voeg me toe: Ghost Leader NL

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee dit staat er:

Er is dus nog geen nieuwe officiële datum.

16. mars15

mars15 Guest

promo is goed en maar 40 euro bij gc shop

17. mars15

mars15 Guest

lopen jullie nog niet echt storm voor het spel ?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee volgens mij niet veel. Die kijken zich allemaal blind op Halo2. Maar ik speel Halo alleen door een gebrek aan betere games. Zodra BHD er is gaat Halo eruit.

19. mars15

mars15 Guest

maar die promo echt netjes

lijkt me mooi man met groep van buiten de stad naar de stad gaan deel met helis en de rest met die hummers...

20. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Volgensmij krijg je niet eens een server vol met mensen wnat ik dnek niet dat veel mensen dit spe4l gaan kopen.

Deel Deze Pagina