Ik weet nog niet ckur of ik 'm ga kopen. Ik heb namenlijk geen L!ve, is de Sp ook wat of is dat zn geld niet waard?
De single player van de PC versie was echt bagger. Hier lijkt me de 4player co-op wel vet maar alleen voor SP hoef je hem denk ik niet te kopen.
A maar dan heb je het fout, als ik hem wil fiets ik naar de stad en daar zit NEDgame het is maar z'n 10min fietsen. Dus sneler dan die GCshop.nl!
Dan is het idd sneller. De keren dat ik iets bij NEDgame had besteld (3x) duurde het bijna 2 weken nadat het geld bij mij was afgeschreven voordat ik iets ontvangen had.
Dat schiet lekker op dan. Maar ik haal hem bij de FRS, want volgens mij wordt de adviesprijs 50 euro, -7,50 korting met VIG pas van de PU. Dan weet ik zeker dat ik hem meteen heb als ik heb betaald
Was wel leuk om een keer te doen, maar daar was ook alles mee gezegt. Je kon ook echt zien dat ze bij de PC versie vrijwel niks aan de SP hadden gedaan. Als je nu bv. kijkt bij Joint Operations dan zit daar helemaal geen SP meer in. Je hebt een paar trainingen maar dat zijn geen missies.
maar joint ops. is ook egt een mp spel, black hawk down ook een singleplayer (alhoevel we mp beter is ) en ik ga nu een account aanmaken dus als iemand strax nog eens zin heeft om bhd online te doen ...
Ik ook nog steeds maar helaas gaat de datum steeds verder achteruit. Ik wil mezefl niet blij maken door te denken dat hij binnenkort bij mij thuis ligt, want iedere keer word ik weer teleur gesteld
Ik denk het niet nee dus daarom ben ik niet meer zo naar uit aan het kijken als eerst. Ik wil hem wel erg graag hebben, maar ik maak me niet meer druk om de release datum. Hij stond voor eind Maart en nu is het al bijna half Juni....
Ik zat me ook echt te verheugen op deze game. Maar helaas wordt de release elke keer uitgesteld, erg jammer
ik heb net nog even zon trailer gezien..WOW met 4 spelers coopen, dat lijkt me egt tof. ondertussen houd ik me wel even bezig met de pc versie dan maar