Zou ik ook wel willen maar heb de PS2 versie al een half jaar dus GTA is geen uitdaging meer voor de XBox. Ben nu zolang WoW aan het spelen.
Zat n et een boekje door te bladeren van de dixons waar deze instaat. Release stond er 24 juni ofzo. Voor 50 eurie. Ik heb deze echt hoog op mijn lijstje staan.
De release datum stond OOIT ook een keer op 24 juni. Maar zoals al vaker gebeurd is, is BHD weer uitgesteld
om gestoord van te worden dat uit stellen.. Dit is het enige spel wat de moeite waard wordt voor de live gamers.. tot dat battle field er is.....
Gamespot.com zegt 19 Juli dus ga daar maar van uit aangezien zei het meestal gelijk hebben. Ik durf alleen niet te zeggen of dit de US of PAl release is maar de PAL komt iig eerder als de US. Tothegame.com zegt 15 Juli voor de PAL versie.
ff bellen Netherlands Tech Support Email nl.helpdesk@atari.com Phone +31(0)402393580 Fax +31(0)402446636 ff gebeld.. novalogic is nog niet tevreden over het xbox live gedeelte en is dit aan het verbeteren hij zouw eigenlijk deze week uit komen maar dit is dus uitgesteld... naar september ? ja september. als novalogic klaar is met het live gedeelte dan word die opgestuurd naar microsoft pff kan die nog eerder komen ? nee die kans is erg klein
Als de game flopt kunnen ze niet het excuus aanbrengen dat ze te weinig tijd hadden om er een goede game van te maken. Ik vind het overigens een zeer slechte zaak dat een game (en dan met name deze game) zo vaak uitgesteld wordt. Als je hem nu al besteld hebt en hij komt pas in september uit dan WIL je hem misschien al niet meer. Ik weet niet of je nu al moet betalen voor een game die pas in september uitkomt, ik zou dat iig nooit doen.
Lol september. Dan heb ik bijna XBox360 met PD0. Dan heb ik echt geen BHD meer nodig. Lijkt me erg sterk dat hij pas in September komt want dan weten ze ook dat de XBox306 eraan komt en deze game slecht zal gaan verkopen. Edit: het is trouwens ook al bijna een maand bekend dat de game medio Juli uit zou komen en dus niet deze week. Als hun dat zeggen weten ze er dus erg weinig vanaf
Ik heb wel vaker naar dat soort nummer gebeld en ik alleen nog maar foutive info gehad. Als jij dat zegt geloof ik wel dat ze dat ook gezegt hebben, maar of het klopt is dan nog een tweede. Ik wacth heel even af tot ik iets betrouwbaars hoor.
Mars15 heeft naar de uitgever (ontwikkelaar) gebeld, lijkt mij zeer betrouwbaar. Neemt niet weg dat al dat ge-uitstel slechte publiciteit oplevert, al zal iedereen het weer vergeten zijn als ie eenmaal uitkomt
Ik heb ook vaker naar uitgevers gebeld. En nog iedere keer heeft de info niet geklopt. Ik hoop daarom dat het ook deze keer niet klopt.
Ik wacht nog ff tot medio juli, maar ik heb ff liggen zoeken en bij 2 sites staat ie nu voor september 2005, als dat zo is cancel ik mijn pre-order. Want dan komt toch bijna de 360. check deze links http://www.citydisc.ch/games/detail.cfm?lang=d&art_nr=9337230 en http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/B0007YQFQM/026-9597904-2517218