1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

delta force black hawk down

Discussie in 'Algemeen' gestart door DA_richard_-, 4 jul 2003.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou ik ook wel willen maar heb de PS2 versie al een half jaar dus GTA is geen uitdaging meer voor de XBox. Ben nu zolang WoW aan het spelen.

2. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Zat n et een boekje door te bladeren van de dixons waar deze instaat. Release stond er 24 juni ofzo. Voor 50 eurie. Ik heb deze echt hoog op mijn lijstje staan.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    De release datum stond OOIT ook een keer op 24 juni. Maar zoals al vaker gebeurd is, is BHD weer uitgesteld :mad:

4. Goof R Dam

Goof R Dam Goof R dam

Leuk Bevonden:
    0
    om gestoord van te worden dat uit stellen.. Dit is het enige spel wat de moeite waard wordt voor de live gamers.. tot dat battle field er is.....

5. Soda

Soda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die nu? Ik heb 30 juni en 15 juli gehoord. Weet iemand of t één van deze data is?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gamespot.com zegt 19 Juli dus ga daar maar van uit aangezien zei het meestal gelijk hebben. Ik durf alleen niet te zeggen of dit de US of PAl release is maar de PAL komt iig eerder als de US. Tothegame.com zegt 15 Juli voor de PAL versie.

7. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    op de preordersite ism met xbw staat nu 3 sept!!!
    knakenzooi!!!...druk ik me heel zacht uit!

8. mars15

mars15 Guest

meen je niet gadverdammme

dan ga ik denk een ander spel halen |:-

9. mars15

mars15 Guest

ff bellen

Netherlands
    Tech Support Email nl.helpdesk@atari.com
    Phone +31(0)402393580
    Fax +31(0)402446636

ff gebeld..

novalogic is nog niet tevreden over het xbox live gedeelte en is dit aan het verbeteren hij zouw eigenlijk deze week uit komen maar dit is dus uitgesteld... naar september ? ja september. als novalogic klaar is met het live gedeelte dan word die opgestuurd naar microsoft

pff kan die nog eerder komen ? nee die kans is erg klein

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jun 2005
  10. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als de game flopt kunnen ze niet het excuus aanbrengen dat ze te weinig tijd hadden om er een goede game van te maken.

Ik vind het overigens een zeer slechte zaak dat een game (en dan met name deze game) zo vaak uitgesteld wordt.

Als je hem nu al besteld hebt en hij komt pas in september uit dan WIL je hem misschien al niet meer.

Ik weet niet of je nu al moet betalen voor een game die pas in september uitkomt, ik zou dat iig nooit doen.

11. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Lol september. Dan heb ik bijna XBox360 met PD0. Dan heb ik echt geen BHD meer nodig. Lijkt me erg sterk dat hij pas in September komt want dan weten ze ook dat de XBox306 eraan komt en deze game slecht zal gaan verkopen.

Edit: het is trouwens ook al bijna een maand bekend dat de game medio Juli uit zou komen en dus niet deze week. Als hun dat zeggen weten ze er dus erg weinig vanaf |:-

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  12. mars15

mars15 Guest

tja bel maar...

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb wel vaker naar dat soort nummer gebeld en ik alleen nog maar foutive info gehad. Als jij dat zegt geloof ik wel dat ze dat ook gezegt hebben, maar of het klopt is dan nog een tweede. Ik wacth heel even af tot ik iets betrouwbaars hoor.

14. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mars15 heeft naar de uitgever (ontwikkelaar) gebeld, lijkt mij zeer betrouwbaar.

Neemt niet weg dat al dat ge-uitstel slechte publiciteit oplevert, al zal iedereen het weer vergeten zijn als ie eenmaal uitkomt :)

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook vaker naar uitgevers gebeld. En nog iedere keer heeft de info niet geklopt. Ik hoop daarom dat het ook deze keer niet klopt.

16. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja communicatie is altijd een moeilijk punt...ook in de gamesindustrie

17. blingbling

blingbling Pablo

Leuk Bevonden:
    0
  18. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gelijk heb je blingbling

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als het September word ga ik hem niet eens meer halen. Tegen die tijd komt PD0.

20. mars15

mars15 Guest

Deel Deze Pagina