Septemebr??? Jezus dat is echt nog focking lang wachten!!!! Ik moet echt een nieuwe leuke live game hebben die me ook echt langer kan boeien dan 2 weken!!!! Laten we nou maar hopen dat Conker live echt vet word, haal ik die dan maar.
September is echt veel te laat Ze kunnen toch ook wel even doorwerken? Als je een datum geeft wanner die klaar is, vind ik ook dat die dan klaar hoort te zijn. Een paar manden uitstel kan ik nog begrijpen, maar hij is nu al zo vaak uitgesteld. Proberen de gamemakers nu perfecte games op de markt te brengen dan vroeger? Toen kwamen games ten minste op de goede datum uit
Tja en ik zit net naar Game Kings te kijken, komt er stiekum een REview langs, game is dus klaar lijkt me ! Ik snap het niet meer
@Mars15, dan moet ik het verkeerd verstaan en gelezen hebben maar volgens mij hadden ze het echt over de review en er waren ook in-game beelden te zien. Nee ik weet het nu bijna zeker...het was echt een review. Sorry when i'm wrong Edit: ze waren trouwens niet echt te spreken over het Single Player gedeelte, wel enthousiast over de online mogelijkheden.
van de livegames die ik heb,heb ik er nog niet 1 op de single player gespeeld. live enabled is dus alleen maar live voor mij!!! dus bhd komt helemaal goed..als ie ooit nog komt
bij http://www.dimensionplus.nl/ staat hij nu voor 2/9, dus heb ik mijn pre-order geannuleerd. Want dan komt toch bijna die 360.
Kun je trouwens de huidige XBox spellen ook op de XBox360 afspelen? En met L!ve kan dat dan ook gewoon?