1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[DEMO] Amped 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door karf, 10 apr 2006.

  1. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Opvallend dat sequels vaak minder zijn in kwaliteit op de 360.
    Vreemd....
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Vind alleen sleeën leuk.:9
     
  3. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    whahah :p
    Wat ook erg leuk is is het hang-gide
     
  4. Diamond_X

    Diamond_X diamonds are forever

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Uitgebreide demo, maar wat een bout game. Het is onrealistisch (veel te veel schanzen en zooi op de piste). Verder is het grafisch slecht. Board(st)er ziet er niet mooi uit, sneeuw ziet er ook niet echt mooi uit, hoe je de sneeuw wegboard naar de zijkanten ziet er hoekig uit. Verder is het veel te amerikaans (wat een vreemde humor hebben die gasten). Gewoon nextgen onwaardig! Zelfs 1080 op de N64 is beter qua realisme, sneeuw en overig natuurgeweld.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  5. Tockeboy

    Tockeboy Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sluit me hier volledig bij aan
    Echt een slechte demo (game zelf ook zeker) grafisch valt het super tegen
    En die tricks is gelijk appie21 al zei je doet maar wat en je punten vliegen omhoog!
     
  6. DeNmAn!

    DeNmAn! KeEp It ReAl !

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    0
    *)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb hem gisteren ook gespeeld. Ik heb me er toch best mee vermaakt. Het is een behoorlijke uitgebreide demo en ben er toch al gauw een 1,5 mee bezig geweest. Het is allemaal wat toegankelijker gemaakt dan Amped 1 en 2, het speelt nu meer als SSX. Grafisch is de game niet jaw-dropping, maar ziet er redelijk ok uit.
    Best een aardig spel, leuk voor als ie in de budgetbakken ligt.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  8. basovich

    basovich Guest

    hij is wel leuk maar ook weer !lelijk!, jammer dat er geen multiplayer in de game zelf zit..dan zou ie wel een héél stuk beter worden
     
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de weg die ze met deze Amped inzijn geslagen een redelijke schande voor de fans van de 2 voorgangers... (ikzelf heb alleen Amped 2 gespeeld trouwens).

    De game had natuurlijk nooit zo'n goede verkopen als bijvoorbeeld de EA tegenhanger maar kom op zeg.... Ze hadden wel iets meer realisme in de game mogen laten zitten..... |:-

    Edit: en wat betekent die + die tegenwoordig hier op het forum achter onze gamertag staat????
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2006
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    geeft de demo het juiste beeld van de game weer!??



    klik er op en de persoon staat direct je lijst op xbox live
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Complete bagger.. hoe je tegen dingen aanbotst is erg onrealistisch, het speelt voor geen meter, het ziet er niet uit, SSX3 ziet er nog beter uit, en heeft tenminste gave natuurlijke slopes...

    Enige pluspunt is dat je meerdere dingen kunt doen.. maar ik vondt het echt verspilling van mijn tijd.. vooral het downloaden ervan.
     
  12. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik had nog gewaarschwd!

    Had je had eerst mijn filmpje maar beken! :)
     
  13. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Hahahaha, er zit een hele lelijke bug in voor de makers van Amped 3.
    Ik heb in de demo een startlocation neergezet in een gebied waar je niet mag in de demo. Het zogeheten Upper Resort. Nou ging ik weer bouwen, en toen ik klaar was, startte ik bij die Start location. Nou kan ik dus overal komen.

    Verder is het best een leuke demo alleen jammer dat er maar 2 challenges in zitten.

    Ik zal straks even een paar piccies plaatsen van de trail map en in-game.

    EDIT: Het blijkt dus alleen bij de upper resort te werken, maarja dan heb je wel 2x zoveel ruimte.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 apr 2006
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb hem gespeelt, maar niks voor mij.
    Vind de besturing erg soepel (misschien kan je dat instellen, i dont know)
    Verder vind ik dat het spel niet echt super mooi is, maar goed. Als je de game wel leuk vind zal dat geen punt zijn. :)
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ook vandaag eens gedownload.
    Was wel aardig, maar idd zwaar veel verschil met deeltje 2. Beetje zonde, aangezien er veel realisme weg is.

    Echter kom ik meteen met een vraag!
    Er kwam een nummer voorbij met de TEKST van : EVERY BODY LOVES KUNG FU FIGTHING
    en dan dat: Tinge linge linge ling
    erachteraan.
    We kennen het allemaal wel lijkt me :)!
    Echter zat hij hier in dit spel, als een soort RAP, REMIX. Klonk in elk geval erg goed.
    Mensen die weten hoe dit nummer heet?
    Zag de titel namelijk niet zo gauw, aangezien het maar even in beeld kwam geloof ik.
     
  16. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk, maar absoluut geen € 59,95 waard.
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Kutspel zeg! Damn! Gisteren even gedownload voor een vriendin van mij die langskwam (snowboard zelf). Die vond het zelfs complete bagger.
     
  18. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik zelf snowboard ook. Maar daarom ga ik een snowboard game niet leuk of minder leuk vinden.
    Het is gewoon net waar je van houdt.
    de SSX serie was gewoon NIET realistisch terwijl AMPED hier juist wel om bekend stond.
    Men kon dus zelf kiezen wat ze wilde.

    Het probleem is nu dat AMPED richting de SSX serie gaat qua gameplay. Oftewel, de keuze is er bijna niet meer. En zoals je ziet, vinden veel mensen waar onder ik dat erg jammer.
     
  19. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    deeltje 1 was nog leuker dan dit :mad:
     
  20. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik was eerst nog van plan om hem te downloaden, maar na wat ik hier allemaal gelezen heb, heb ik me toch maar bedacht:9 .
     

Deel Deze Pagina