1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Area 51

Discussie in 'Algemeen' gestart door Freezing Aaron, 11 mei 2007.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Vond het iig een aardige verrassing. Ik heb deze game eigenlijk niet gevolgd, maar het zag er allemaal behoorlijk goed uit en speelde lekker weg.

2. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    beetje inconstant allemaal,, als je het eerste x die robot/alien/geval tegenkomt, schiet je uit de pilaar allemaal stukken,en glas en zo breekt allemaal,,, maar aan de overkant in de muur zie je alleen maar gaatjes

maar verder, een te gekk(e) demo/spel

3. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga ik zeker kopen , nooit van dit spel gehoord maar demo ziet er echt heel mooi uit

4. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    de wapens klinken als klapperpistolen. en wtf is aan de hand met dat herladen van je wapens?? dat geluid kan echt niet tik tik whaa

5. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Heb hem net ff gespeeld, en ik moet zeggen, heeel erg vet! Heeft een beetje de sfeer van de film: War of the Worlds vind ik. Ga hem zeker even checken. ;)

6. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Vond het niet erg bijzonder ook bij mij kakte de hele framerate in WTF?!?! (voor de rest ja niet m'n ding)

7. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Vond het wel een brute demo, al is de framerate nog prut. Maarja het is een pretty early demo, dus dat fixen ze wel.

8. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0
    was hier niet al een topic van?:eek:

Deel Deze Pagina