Eey mensen je kan gewoon bij de demo ook medals krijgen, t zal hier wel al bekend zijn maar voor mij niet! Ik kreeg een medal voor het engineer zijn. Ik weet niet precies meer hoe het heten. Maar ik had dus zo'n e-mail van ea gehad dat ik me stats kan checken, dus ik me registreren, maar ik kan nergens me stats vinden?!? k zal wel blind zijn.. maja
Appie, wat wordt het volgend spel wat je gaat doen? Een gastenboek op je site lijkt me ook wel handig !
Ja klopt. Je zat ook nog even bij mij in een voertuig toen ik de vijandelijke basis binnenreed (wat niet erg slim was trouwens ).
Oeh zullen we is een keer met z'n allen gaan gamen? Proberen we allemaal tegelijk op A te ramen en dan hopen we maar dat we bijelkaar in komen. Vanochtend ook nog gespeeld maar kwam bij allemaal noobs in . Had uiteindelijk 32 points ofso *stond eerste in de server LeZe kan jij mij een Friend Invite sturen, als je wil tenmiste
We kunnen als de full game er is wel een nederlandse vriendschappelijke lol clan maken en jullie mogen mij ook wel een friend invite sturen Mzzls.........Daniel..............
ik baal nog steeds dat ie demo hier niet werkt, maar ik gewoon de game als ik het allemaal zo lees lijkt het mij wel wat
Hij ownt ook muis en toetsenbordje.... Maar helaas, Ik ga waarschijnlijk eerst een widescreen tv kopen
Haha, kom op zeg , iedereen die de pc versie heeft en de console versie is het er over eens dat de pc versie gewoon 100 keer beter is (uitgebreider,realistischer,sneller.enz). En analoge sticks ownen zeker niet het toetsenboard en muis met FPS tenzij je gewoon zuigt met het toetsenboard en muis. Daarin tegen kan ik niet wachten tot ik mijn pre order van BFMC binnen krijg van de week. Zie jullie op live!_0/