1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[DEMO] Battlefield 2: Modern Combat

Discussie in 'Algemeen' gestart door Brandts, 30 mrt 2006.

  1. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    precies! net wat ik zei...de xbox en PS2 BF2 demo's zagen er ook niet uit.
    Maarja smaken verschillen...ik hoef gelukkig niet te kiezen,ik koop lekker alles wat ik dope vind en BF2 komt zeker in mijn games collectie }:] ;)
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Volgens IGN is de final version exact gelijk (grafisch) aan de demo.

    Belachelijk eigenlijk hoe zeer je afgezet wordt met de Xbox 360 versie. Grafisch teleurstellend t.o.v. PC versie ondanks de 360 op z'n minst even goed zou moeten presteren, kleinere maps, minder spelers, geen mods en een hogere aanschaf prijs. Ben ik nog iets vergeten?
     
  3. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Dat dacht ik ook al toen ik die filmpjes op de vorige pagina zag. Het zag er absoluut niet indrukwekkender uit. Het is een aardig spelletje, maar de PC versie blijft zijn grote broer. Ik zie niet in waarom ik een inferieure versie zou moeten spelen.... Helaas is mijn PC niet indrukwekkend kwa specs, dus de PC version is out of the question. Geen ports meer voor mij, ik wil ECHT Xbox 360 spul zien.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  4. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    iemand?
     
  5. Driesestig

    Driesestig Afc Ajax!!!

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke zwarte balkjes?:confused:
     
  6. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    blijven rammen op A.

    Ik had ook verwacht dat met de komst van de 360 er in de game dezelfde functie's erin zouden zitten. Als je de pc versie bent gewent ga je dit niks vinden. Geen commander, geen squads, slechtere voertuigen/besturing, minder(e) wapans,enz,enz. het voelt gewoon kinderachtiger aan imo. Dat wilt natuurlijk nog niet zeggen dat je er geen fun mee kan hebben over live.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  7. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    nou ik vindt em egt super relaxed, graphics kunnen beter maar die wapens zijn wel vet goed uitgewerkt. en details genoeg, kogelhulsjes blijven soms de gehele match liggen, vette shit.:D :D
     
  8. bubu

    bubu Guest

    ik vind deze game nu ook egt zuper vet :D eerst vond ik em brak en sloot ik hem weer af en na een half uurtje d8 ik hmm tog nog un keertje checke en hijs egt kk spang xD :D dese game moet ik hebbe :) FOK1337
     
  9. RiDaH

    RiDaH Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen jullie wel op een hdtv???
    grafisch zijn echt top zeker veel beter als de pc versie.
    Ik speel zelfs op een 107 cm HDTV gewoon prachtig alle details
    zelfs echte kogelgaten schiet je in de muur inplaats van een vlekje op de muur
    de mannetjes zien er veel beter uit als op de pc de textures dus ik begrijp jullie niet.
     
  10. Nusalaut

    Nusalaut Dark Hadou!

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie mijn reactie in die andere BF2 topic.
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je hem op Widescreen zet, Maarja dat moet je tv wel ondersteunen wat mijne niet doet, Dan word alles dik.
    Je vergeet wat erbij te zetten, Volgens IGN heeft de laatste reviewable copy. dezelfde graphic's als de demo.
    Oftwel een review versie, En die zien er ook altijd nog net iets minder uit, Word gezegd.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2006
  12. harryvos

    harryvos Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeah right 8)
     
  13. mindr1pper

    mindr1pper Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh jaa kom jij eens bij mij spelen op de pc...wil jij echt niet meer terug naar de grauwe lelijke doffe graphics van de 360:{
     
  14. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry jij vraagt er gewoon om man..
    Ga lekker achter je pc kruipen als je de xbox 360 stom vind ga maar weg de meeste mensen zullen je niet missen;)
     
  15. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Jongens jullie spelen een DEMO... Dan zie je nog geen eens een kwart van het werkelijke spel... ik ben wel onder de indruk, maar heb daarvoor geen BF op de PC gespeeld, en dat ben ik ook niet van plan te doen...;)
     
  16. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook op de pc gespeeld maar ik vind dit op de 360 gewoon iets anders hebben dat de pc heeft dat vind ik wel cool
     
  17. mindr1pper

    mindr1pper Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0

    hoho w8 ff ik baseer mijn meningen niet op 1 demo hoor.
    ik vind de 360 niet dom,, had er VEEL meer van verwacht
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan hoef je niet in elke thread te zeggen dat je De 360 Suck is omdat je er veel meer van verw8 zoals ik all zij ze moeten het systeem nog leren kennen de tijd zal het leren ;)
     
  19. mindr1pper

    mindr1pper Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ok mischien heb je gelijk
     
  20. XMSTXRDXM

    XMSTXRDXM AMSTERDAMMER

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    0
    BF2 ziet er beter uit op de pc dan op de 360, teminste als je een goede pc hebt. Ik zelf heb geen HDTV, mijn gabbie/collega heeft dat wel, en als ik de demo van BFMC vergelijk met BF2 voor de pc is imo de pc versie nog steeds beter op grafischgebied. En natuurlijk is de pc versie veel uitgebreider. Maar ik ga de 360 versie toch wel halen, hij is zeker niet slecht en fun over live. En ik zit liever op de bank te gamen door de weeks dan achter het buro.
     

Deel Deze Pagina