Hey die Walkie Tolky om je vijanden tezien , gaat dat ook zo in het echt? Voertuig nummer 1 en 2 zitten er volgens mij ook in.
ik heb het geprobeerd maar hij werkt nog steeds niet, ik trouwens wel gewoon gotham tv bekijken in pgr3.
Ik heb even screens gemaakt van de plattegronden van de mappen: Spoiler Backstab Bridge Too Far ColdFront Dammage Deadly Pass Frostbite Full Frontal Harbor Edge Hidden Honor Little Big Eye Missile Crisis Russianborder Special Ops The Black Gold The Nest
Ja, Incl. Mischien binnenkort als ik tijd heb ook de voertuigen posten, Zullen nog wel de Xbox/Ps2 versie's zijn maarja.
appie....net ff alles bekeken... grote klasse kerel....je speelt beter als mij zelfs als zou ik mijn voeten erbij gebruiken... mensen zoals appie laten bij mij de zon weer schijnen door het beste uit alles te halen wat een ieder altijd maar voor gratie neemt. ps... leuke filmpjes.
IK kan hem niet spelen. Hij kan zich niet tot de ea servers connecte heeft er nog iemand hioer probleme mee?
kan je dit spel gewoon via xboxlive Silver downloaden en spelen of moet je daar Gold voor hebbe? (sorry, ben miss beetje noob maar moet t ff weten )
Met Gold kan je online spelen tegen anderen. Je hebt nu Zilver neem ik aan, en dan kan je hem waarschijnlijk niet downloaden omdat je er niks aan hebt. Tis een MultiPlayer demo, die je alleen tegen anderen kunt spelen
Ik las de forums nog eens door en dit was gepost op 31 Maart door een EA persoon: Dus bij de launch worden in ieder geval al een paar dingen gefixt. Edit: Sorry voor de dubbelpost ik had vanaf het begin op het "Post Reply" knopje gedrukt.
Dat zal wel fijn zijn, want die stem is nu echt véél te hard. Vooral die chinees kan ik niet meer uitstaan.
idd, ook op live. Alles echó'd keihard door die headset heen als die jap ineens weer aan t schreeuwen is. Verder toffe demo