Nou Kevf, dan heb je alleen aan Oblivion al genoeg denk ik.. Niet echt een game om te spelen als je 'beperkte' gametijd hebt lijkt mij..
Ik hoef niet perse alleen maar games die top-reviews krijgen.. Zoals ik al zei, Quake4 kreeg ook geen top-reviews, ondanks dat ik het wel een gave game vind (ben van de oude DM stempel).. Ik speel games die ik en mijn game vrienden leuk vinden (dus vooral online MP).. De enige 2 games die ik op dit moment heb voor de Xbox 360 zijn PGR3 en DOA4, en eigenlijk speel ik alleen PGR3 omdat mijn vrienden dat alleen maar spelen.. Zo zou ik Oblivion ook nooit kopen, omdat ik RPG's toch niks aanvind, en GRAW maakt ook geen kans omdat ik geen FPS speel op consoles, want dat doe ik alleen op mijn PC.. Wat een topgame is ligt dus helemaal aan je eigen smaak en voorkeur imho, niet alleen of het top-reviews krijgt of dat het populair is ofzo..
Iedereen moet natuurlijk lekker spelen wat ie zelf wil, ik vind het alleen een beetje jammer dat kennelijk zo weinig mensen deze game (Blazing Angels) een echte kans geven.. Ook de reviewers schijnen weer totaal op de SP gericht te zijn lijkt het wel (hoe kan IGN dit b.v. slechts een 6je geven voor 'lasting appeal' als ze de MP wel goed vinden?? Lasting Appeal zit wat mij betreft bijna nooit in SP maar altijd in MP).. Als je van lekker simpel knallen en online MP houdt lijkt me Blazing Angels daarom toch echt wel een geschikte game..
Laatst bewerkt: 24 mrt 2006