1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[DEMO] Blazing Angels

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 23 mrt 2006.

1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jup me 2.. Het is te hopen dat dit uit de volledige versie gehaald wordt (wat trouwens heel onwaarschijnlijk is).
    Jammer en best genaaid opzich, want de screenshots zagen er echt zo ontzettend vet uit.

2. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel een vette demo

3. fwout

fwout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wow. ik wilde dit spel echt kopen totdat ik de demo zag....................
    scheelt me weer 65piek!

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik denk dat dit via live best vet kan zijn. Ik weet zo niet wat de mp opties zijn (zijn ze er uberhaupt?) maar bijv. 16 vs 16 air battle lijkt mij wel wat :9
    Demo valt mij dan wel weer tegen. Grafisch niet echt super. Controls zelfde verhaal. Het is vrij lastig om goed achter de enemy te komen / doel in zicht te krijgen. Zit ik nog met hetzelfde probleem als dat een aantal posts boven mij wordt geplaatst. Bij mij is het dan niet een zwarte balk maar een "scheur" midden door het scherm. Het had zo goed kunnen worden, jammer.

5. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ben ik even blij dat dit demo-systeem bestaat op de 360, want hij viel me toch even tegen. De graphics vond ik in de filmpjes verrassend goed, maar hier vind ik de omgevingen toch wat simpel en de 'comic sans'-tekst komt ook vrij simpel over. En de gameplay, tsja, écht oordelen kan ik niet, want ik zal heel eerlijk zijn, ik krijg het eerste level maar niet gehaald. Ik probeer het morgen weer, maar wat wordt dat spel frustrerend als het niet lukt. Elke keer als je terug gaat naar een checkpoint, moet je eerst die belachelijke dialogen met slechte grappen aanhoren voordat je het weer mag proberen. Ik moet flyers op die kerk gooien, maar ze tellen nooit. De 'Steeple' betekent toch de toren? Ik zie mijn flyers in de wind de andere kant opvliegen en dan is het ineens wel goed. :confused: Iets duidelijkere uitleg in een tutorial-missie mag wel. Daarna bleek ook dat ik het nóg een keer en daarna nóg een keer moest doen. Uiteindelijk crashte ik na 10 pogingen toch wel weer, want het draaien met die target-camera werkt niet zo fijn als in Crimson Skies. Nee, de controls zijn veel minder -vind ik-.
    Hopelijk verander ik van mening als ik de echte levels probeer.

Laatst bewerkt: 23 mrt 2006
  6. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Probeer hoog aan te vliegen en trek je linker trekker in. Dan krijg je een andere view op je target en kun je (vond ik dan) fijner mikken..
    Good Luck.

7. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    DIt spel is toch van ubisoft? ik had het gedownload maar bij missie 2 met die kerk ging het al mis..het wordt niet duidelijk uitgelegt. Valt me toch wel tegen en zal dit nooit gaan kopen.

8. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Met de L ging het juist vaker mis bij mij, omdat hij zo raar meedraait rond de kerktoren. O-) Maar bedankt, want ik had geen idee of ik nu hoog of laag of hoe dan ook moest vliegen.

9. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Nou , ik moet zeggen dat deze demo wel lang is .
    Kijk naar al die andere demo's , die had je zo uitgespeeld .

10. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    Dat mensen de controls of wat ze moeten doen niet snappen ligt toch echt aan hunzelf imho.. Ik die bijna alleen maar racegames op consoles speelt had de controls vrij snel door.. Gewoon sturen met de linkerstick, en rollen en extra gasgeven met de rechterstick.. Met de linkertrigger zorg je dat je je target in beeld hebt en houdt, en dan door de rechterstick in te drukken kan de flyers/bommen etc gooien, dat doe je op het moment dat de rode circel over het target gaat, echt heel simpel.. Zoals ik al zei, ik had de demo zo uit, ook dus omdat het me best wel boeide.. Vooral die laatste missie boven London ziet er mooi uit qua belichting, rook, en aktie etc..

Gamespot heeft deze game "slechts" een 6.9 gegeven omdat ze vinden dat het snel saai wordt in SP.. Daarintegen biedt het dus wel plezier in de online MP, en laat dat nou net de reden zijn waarom ik deze game misschien wil gaan kopen.. Misschien dus, want als niemand van mijn Xbox vrienden het koopt zit ik het straks weer kansloos in m'n eentje te spelen.. Tot nu toe zijn ze allemaal vrij negatief (te moeilijke controls, ziet er niet uit, blablabla), dus vrees dat het weer niks wordt.. Zal dus wel weer alleen bij PGR3 blijven wat we online spelen sinds we de Xbox 360 hebben.. :{

11. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Het is best jammer, want het had best wat kunnen worden met dit spel.
    Level 2 en zeker Level 3 zien er wat mij betreft best strak uit.

Wat betreft de flyers bij de kerk.. Als je aanvliegt zie je op de grond een rond mikpunt onder of voor je vliegtuig.. Zodra die bij het target van de kerk is moet je op de rechterstick drukken en klaar is klara..

12. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind dat 'mikpunt' fijner werken in level 2 met de echte bommen, dat hele eerste level was maar irritant. Beetje jammer dat ik niet meteen level 3 kan kiezen, want daar was ik zeker van onder de indruk. Maar nu is de vraag natuurlijk, hoe groot deel van het spel lijkt daarop.

13. Tockeboy

Tockeboy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem zojuist ook even gespeeld.Ben in level 3 nu.Maar ik vind het grafisch wat tegenvallen en heb ook last van een lijn in het midden van het scherm:-(.
    Vind het best wel tof om zo een paar missies te spelen maar ik denk niet dat ik hem ga kopen

14. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    http://xbox360.ign.com/articles/697/697947p3.html

SP "saai", maar voor online MP dus wel goed.. (zelfde als wat Gamespot etc al zei)

Echt zo'n twijfelgeval dus.. Lijkt een beetje op een game als Quake4, simpele DM aktie met weinig diepgang, alleen dan in de lucht, en Quake4 kreeg ook niet al te beste reviews ondanks dat ik het wel leuk vond (speel het nog in MP op de PC).. Wie weet kan ik toch nog wat van mijn Xbox vrienden overhalen voor de MP van Blazing Angels, maar ik vrees toch een beetje dat dit zo'n game wordt die over een tijdje amper meer iemand speelt op Live.. We zien wel..

Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Voor mij is het heel simpel. Ik haal alleen de echte topgames in huis. Ook al zijn de mindere games na een tijd goedkoper. Voor mij dus geen rr6, nfs of een blazing angels, zolang er games zijn als GR:AW en Oblivion. Ik heb maar beperkte gametijd en die wil ik optimaal besteden :+

16. inflatable

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Kevf, dan heb je alleen aan Oblivion al genoeg denk ik.. Niet echt een game om te spelen als je 'beperkte' gametijd hebt lijkt mij.. ;)

Ik hoef niet perse alleen maar games die top-reviews krijgen.. Zoals ik al zei, Quake4 kreeg ook geen top-reviews, ondanks dat ik het wel een gave game vind (ben van de oude DM stempel).. Ik speel games die ik en mijn game vrienden leuk vinden (dus vooral online MP).. De enige 2 games die ik op dit moment heb voor de Xbox 360 zijn PGR3 en DOA4, en eigenlijk speel ik alleen PGR3 omdat mijn vrienden dat alleen maar spelen.. Zo zou ik Oblivion ook nooit kopen, omdat ik RPG's toch niks aanvind, en GRAW maakt ook geen kans omdat ik geen FPS speel op consoles, want dat doe ik alleen op mijn PC.. Wat een topgame is ligt dus helemaal aan je eigen smaak en voorkeur imho, niet alleen of het top-reviews krijgt of dat het populair is ofzo..

Iedereen moet natuurlijk lekker spelen wat ie zelf wil, ik vind het alleen een beetje jammer dat kennelijk zo weinig mensen deze game (Blazing Angels) een echte kans geven.. Ook de reviewers schijnen weer totaal op de SP gericht te zijn lijkt het wel (hoe kan IGN dit b.v. slechts een 6je geven voor 'lasting appeal' als ze de MP wel goed vinden?? Lasting Appeal zit wat mij betreft bijna nooit in SP maar altijd in MP).. Als je van lekker simpel knallen en online MP houdt lijkt me Blazing Angels daarom toch echt wel een geschikte game..

Laatst bewerkt: 24 mrt 2006
  17. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tja qua multiplayer zal dit de shit zijn. Maar singleplayer mist het toch een hele hoop punten. Vreemd, want de gasten achter G.R.A.W hebben echt een super goede game afgeleverd. Waarschijnlijk is dit gemaakt door stagaires ofzo:+.

@the matrix, ik had precies hetzelfde bij die kerktoren. Daarna moet je allerlei ballonnen uit de lucht schieten toch? nja dat is even kut als die kerktoren.

Deel Deze Pagina