1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[DEMO] Burnout 360

Discussie in 'Algemeen' gestart door PimpmasterB, 21 mrt 2006.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Sodeju, misschien moet ik hem dan toch eens gaan halen! Jij klinkt als een geschikte rivaal op de weg! *)

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    helaas mag ik door mij n hanicap (slecht ziend ) geen auto rijden! ik heb het wel eens gedaan hoor in een les auto! maar dat ging niet zo als burnout!

3. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het hele spel maar gehaald (had gister de demo gedownload) vooral op x box live is hij super alles connect supersnel en geen enkele last van lag..je doet steeds 3 races achterelkaar dus je bent ook effe lekker bezig,niet zo als bij pgr3 waar je meer naar laadschermen zit te kijken dan aan het spelen bent.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.444
    Je hebt dus geen verkeer voor die felbegeerde modifiers uit de weg geramd? Jammer, dat zou me wel een aanblik waardig zijn geweest! ;)

5. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    nee alleen bijna 2 fietsers ... die kwamen van links (gelukkig lette de rij instructeur goed op! :) ( ik dacht dat alleen verkeer van rechts voorrang had! :) )

6. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Burnout Revenge ziet er echt geil uit zeg en alles loopt ook super soepel, best leuke dmeo iniergeval 10x beter als Fulkl Auto.

Mishcien maar halen als ie is afgeprijst.

7. Puran

Puran puran

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil die demo ook, maar t wil niet echt bij mij, eerst zat ie op 76% toen ging xbl eraf, nu zet ik em weer aan, en begint ie weer op 50%
    en hij gaat tergend langzaam!

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    De demo is dus ook mp?

9. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben er achter hoor .... Burnout werd niet getoond door de "Family Settings". Al stonden alle type spelen als unlocked blijkt dit toch invloed te hebben. Ik heb nu de Family settings compleet uitgezet.

10. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    nee, geen mp alleen een potje takedowns offline.
    die tegenstanders zijn me een potje agressief geworden:)

11. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt wel erg cool allemaal. Ik denk dat ik hem maar eens een keer ga downloaden.

12. BLACKHAWK EM

BLACKHAWK EM Target Theory

Leuk Bevonden:
    0
    Die tegenstanders zijn egt veel gemeener dan in burnout3, ze beuken je nu veel meer van de weg af en zijn egt een stukje slimmer geworden, het kost egt wel moeite om die 22 tekedowns te halen:9 , maja het spel is ook zo snel en dat kost egt ff tijd om te wennen*)

13. Monster

Monster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Om nu een een nieuw spel uit te brengen vind ik belachelijk. Allemaal leuk en aardig die demo maar ik vind de gameplay echt niet veranderd, terwijl veel mensen dat wel belangrijker vinden in graphics. De graphics vond ik ook tegenvallen want de 360 kan echt wel meer hebben dan dat ze nu laten zien.

14. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    zoujuist met de demo 25 takedowns gehaald :) wie volgd!

en als ik bij de stats kijk : wat is een signature takedown? en hoe moet die?

15. harryvos

harryvos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg maar en bord wat langs de weg hangt en die je dan eraf ram d.m.v een jump of wat dan ook.

16. SupahMaster

SupahMaster Guest

Is het takedownen moeilijker geworden ofzow want bij Burnout 3 haalde ik weleens rond de 50 takedowns op Silverlake.

* Ist downloaden

Deel Deze Pagina