@ Fardo, hoe weet j dat de film redelijk is?? hij komt pas met kerst. Ik vind de trailer er toch aardig belovend uitzien...
Jammer als deze game dan toch tegen gaat vallen. Vond eerdere trailers die ik heb gezien wel de moeite waard, op het grafische gedeelte na dan. Maar ja als de gameplay ook niet echt de moeite is dan slaan we deze maar over. Komt sowieso teveel om alles te kopen de komende maanden.
zal ik de demo dan maar stop zetten voor het te laat is? ok ik was te laat... game is niet egt goed nee jammer
nou dat hadden ze dus beter niet kunnen doen kben t eens met de meeste... een regelrechte flut game, dat vind ik dus ook, graphics zijn slecht, gameplay ook, game die ik zeker NIET ga halen
Klopt, echt zon snel in elkaar gezette game(demo). Grfx zowieso onder de maat van xbox 360.En voor de rest echt standaard spel. Ze hadden beter een demo van cod3 of gow online kunnen zetten \o/
Over een week kunnen waarschijnlijk alle silver members de demo ook downloaden. Officieel om het downloaden sneller te laten verlopen, maar we weten natuurlijk allemaal dat MS probeert meer geld af te trochelen van de Silver members, om ze zo snel mogelijk Gold te laten halen. Meerwaarde Goldmembers: Die is er niet, downloaden gaat nog steeds sloom. Silvermembers worden uiteraard alleen gepest. Maar goed, het is geen straf om deze demo niet te downloaden, bespaar je de moeite.
hmm, ik had best veel zin in de film, na het spelen van deze demo heb ik zelfs geen zin meer in de film Ik ben nu voor de 2x het boek eragon te lezen en ga hierna zeer waarschijnlijk oko nog een keer Elder lezen. Wat een kut setting zeg. Dat dorp ligt in het boek in een woestijn... Een patte zandvlakte.... Het dorp ligt aan een klein riviertje in die woestijn. Waar komen die verrekte Watvervallen? Bruggen? Zeer brede rivier vandaan? En in het boek word je wel geteld door 2 urguls aangevallen, waar komen die hordes ineens vandaan.... Nou moet je in een spel natuurlijk wel vijande en leuke setting hebben, maar je kan ook overdrijven zeg.... Hoop dat ze in het film toch iets meer aan het boek houden, anders is het hele idee van een jongen die slap is en steeds sterker wordt. Weg verhaal. Maak dan gewoon een actie film/spel, verneuk er geen boeke mee
Het boek is erg boeiend om te lezen, maar ben bang dat ik van de Demo ga huilen... Zo toch maar even proberen!