Wat een KUTSPEL OMG! Het ziet er niet uit, speelt voor geen meter... Nee... Ik hoop dat ze nog wat van de film bakken, maar ik vrees nu echt het ergste... Ik pak het boek nog wel even... Want dit is echt TE erg
De besturing is een beetje raar maar dat kan aan mij liggen. Ik vind het wel een leuk spel maar de kwaliteit is nog wel teleurstellend. Als de verhaal lijn maar goed is Dus dat word nog even afwachten.
Het verhaal van het boek is goed, Marjah voglens mij hebben de makers van het spel het boek nog nooit gezien. Want klopt echt geen ene moer van de setting... dus kan je niet zeggen of het verhaal nou wel goed is of niet
Brom is ook HEEL anders dan ik gedacht had... Net als Ergaon zelf btw... Stemmen vind ik ook niets... Pff... Zullen we de game meteen maar afschrijven? Voor de mensen die benieuwd zijn naar het verhaal: lees alsjeblieft het boek!
Toch vond ik het nog best leuk om te spelen ook. Ik weet niet wat het deed misschien vond ik het leveldesign wel gezellig. Het is allemaal wel erg lelijk en dom. Je kan alleen vechten.. Je kan niet eens in een ravijn vallen. Echt zo'n spel die over een paar maanden voor 10 euro te koop is. Een keer uitspelen en weg ermee
Brom vind ik nog wel mee vallen, had hem alleen ouder vewacht en misschien minder 'stoer'. Kan ook zijn dat ik het zelf een leuke acteur vindt, dat ik het daarom niet zo erg vind. Eragon zie ik idd ook nog niet helemaal zitten. Hoop dat de film beter is, maar heb mijn twijvels daar over. Het boek is en blijft het beste
Ik heb hem gisteren nog gewoon kunnen downloaden iig. Nogal matig spel, echt een typische licentiegame eigenlijk.
Eigenlijk jammer dat voor dit soort spellen even veel gamerpoints zijn te halen als met de spellen die wel wat uitdaging bieden....
ja gaan al die gamerpoints Sl*tj** dat spel kopen voor een tientje en dan alleen voor die 1000 gamerpoints, :/
Als dit het positiefste is wat er over deze demo/game te zeggen valt lijkt het me duidelijk...... Dit topic lijkt wel gemaakt zodat iedereen z'n gal over deze demo kan spuwen!!! Als dat het geval is, Good Job Guys (and Girls)
deze game net binnen gehad, ga em proberen ben toch wel een beetje benieuwd! hoe vinden jullie dezegame?
lol, ouwe koeien uit de sloot halen. Lees het topic eens dan heb je al snel door hoeveel plezier iedereen er aan heeft gehad.
Casper post eerst en kijkt later/niet. Als een topic zo oud is en het gaat nog over een demo ook (zoekfunctie?) is het handiger als je op sites zoals gametrailers/gamerankings informatie opzoekt over de game. Plus zoals Atmaxar zei, de vorige pagina's zal toch wel wat ervaringen hebben? Maar op zich is een oude topic omhoog bumpen niet perse verkeerd. Zolang je maar niet een vraag beantwoord die al beantwoord is of een onzinnig commentaar plaatst.