Ik heb maar een normale tv, maar ik vond de graphics helemaal niet verkeerd Vond het wel mooi, maar dan ben ik zeker niet kritisch genoeg. Het schieten voelde erg lekker aan
Hoop idd wel dat de handen er beter uit gaan zien. Met name bij het afdalen/beklimmen bij van ladders ziet het er echt niet uit. Verder identiek aan PC versie, dus een erg goed spel!
haha ik ook. Letterlijk misselijk. Dat heb ik vaak bij dit soort spellen, komt denk ik door de eentonigheid.
op het einde liep kippevel wel eventjes over me rug moet ik bekennen. in die doodlopende gang. en ook dat je van zo`n ladderjte af moet en dat als je je dan omdraait dat daar dan een meisje staat en als je beneden bent dat er zo`n mannetje staat die opeens verdwijnt. kortom dit spel is niks voor mij is hou het wel bij CoD 3
omfg schijterd.. igg ik vond de demo een beetje tegenvallen , toen Fear voor de pc uitkwam flipte ik em helemaal leip.. zoon vette shooter maar neej ... de game is exact hetzelfde en heeft nog last van sommige framedrops ook..,
precies binnen 5 minuten uitgespeeld, ook vond ik de sensitivity veel te hoog staan, maar dat kan je tenminste nog aanpassen dat slow-mo gedoe was wel vet is een mooi spel voor in de budgetbakken :b:
stoere demo, Nail gun is ook grappig, schiet je gewoon een lijk tegen de muur aan Ik heb hem alleen niet uit kunnen spelen, ik ben steeds dood gegaan door stomme foutjes( perongeluk van het level gesprongen en tegen de brandblusser geschoten). Physics zijn wel grappig en kapot gaande muren vind ik ook wel een pre, het geeft wel echte actie gevoel vind ik.
Nail gun niet gezien helaas. Heb ik een reden om het nog een keer te spelen. Wel een ander wapen waarmee je skeletjes van je tegenstanders kan maken. Heel tof.
Ik weet niet of het een nailgun is, maar het is in ieder geval de gun van die robot die je al vroeg in de demo tegen komt, toen ik met die gun flink uithaalde hing er een manaetje aan de muur Die Laser gun is inderdaad ook vet, en in-zoomen daarmee is het echt makkelijk, soort sniper wordt het dan
Leuk spelletje. Ik heb nog nooit FEAR gespeeld, nu wel dus.. en ik moet zeggen dat het een goede shooter is.
Inderdaad.. ik heb ook nooit eerder fear gespeeld.. ( door mijn slome pc ) .. maar voordat ik het had gespeeld las ik het eerst hier.. en omdat de meeste zate te zeike dat het zo lelijk was verwachte ik niet veel.. maar dat is erg meegevallen.. het word natuurlijk veel mooier.. maar hier ben ik al tevreden mee.. (maar oke.. dat ben ik ook snel.. ben niet zo kritisch.. hou gewoon van gamen.. .. )