1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] F.E.A.R.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ramon NL, 25 sep 2006.

1. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Jouw verhaal komt ook goed over met mijn mening. Zo denk ik er ook precies over. Zeker een titel om in de gaten te houden.

2. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook, alleen ga ik deze zekers kopen :)
    en over de graphics gesproken... alle effecten staan op max, behalve soft shadows en ik dacht dat volumetric lighting ook uit stond.
    de textures staan in vergelijking met de pc op medium als ik het zo zie... maar die gaan ze nog op maximum zetten als ik de mensen van day 1 studios mag geloven.

de hdr lighting voegt wel wat toe. :cool:

3. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    Man .. ook al hou ik niet van dit soort game's, wou uit nieuwschierigheid hem toch is downe:9
    Ik scheet bagger op het laatst dat die zombie voor die deur staat ineens !!!!

Laatst bewerkt: 28 sep 2006
  4. darth malak

darth malak Day Dreamer

Leuk Bevonden:
    0
    nouw ik heb nog niet zoveel enge spellen gespeeld in mijn leven dus deze demo heeft mij toch al een aantal schrikmomenten geleverd.
    maar voor de rest vond ik het spel wel lekker spelen. die slow-motion functie is ook wel handig
    lijkt wel de matrix

5. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem nu al 7 keer gespeeld :)

6. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag pas gedownload en gespeeld. Ik weet het, ik schaam me diep :eek: Maar mijn eerste indruk was toch wel dat het een erg vette game is (gaat worden).

De sfeer die er in zit is echt _O_ ik loop de hele tijd in die aim-mode zeg maar, om maar elke onverwachte gebeurtenis te slim af te kunnen zijn. En die zijn er gelukkig zat. Zoals dat meisje dat de hele tijd opduikt, en die AI die door de muur heen komt denderen. En natuurlijk die man die opgaat in stukjes als je van die ene trap naar beneden komt. De eerste keer dat ik het speelde schoot ik eerst een aantal shotgun kogels op die verschijning af 8) schrok toch wel lichtelijk :cool: . Hetzelfde deed ik overigens op het einde met de SMG toen die alien?/robot? door het dak heen kwam zeilen.

Voor mijn part hadden er echter wel wat minder healthpacks en body armors in het spel mogen zitten. Ik hoop dat dit bij het uiteindelijke spel beter is. Je kan er nu wel een beetje op af rennen en als je redelijk goed raak schiet dan overleef je het met geringe 'wonden'. Heb liever dat je iets beter op je leven moet passen. Ook vond ik de positie van de lean knop niet echt optimaal om het zo maar te zeggen. Moet de raarste toeren uit halen om in een goede positie te komen.

Deze game staat in ieder geval wel op mijn verlanglijstje :)

7. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind t er niet mooi uitzien, ik steek mn centen in Gears of War en Call of Duty 3 en Splinter Cell

8. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Als je die man die in stukjes opgaat heb gezien, moet je weer terug met die ladder naar boven gaan. Toen schok ik ook wel aardig ;)

9. josuwa

josuwa Ik ben sexy

Leuk Bevonden:
    0
    Juist , de demo staat op low difficulty he mensen , het is best wel pittig op hard :)

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0

heh... :+ er zitten helemaal geen aliens in F.E.A.R.

11. p@trick

p@trick Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu inmiddels een maand of 8 een xbox360 met nog steeds maar 1 spel
    ghost recon omdat ik nog geen spel ben tegengekomen om 65 euro voor te
    betalen.

na het spelen van fear eindelijk een spel die me het geld waard lijkt
    dat het er niet zo heel mooi uitziet maakt me niet uit,speel pacman ook erg vaak.

is al paar keer gevraagd nog nergens kunnen vinden wanneer komt fear uit?

Deel Deze Pagina