1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Geometry Wars: Retro Evolved

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 22 mei 2006.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    moet kunnen :cool:
    ooit... :+

    damn, das moeilijker dan ik had gehoopt. Dan moet ik dus eigenlijk gewoon voor de levens 450.000 surviven (je begint met 3 levens, dus dan moet ik er nog 6 krijgen: 6*75.000=450.000). En voor de bommen 600.000...

    Ik ga nog maar ff verder oefenen 8)
     
  2. Dik KlootWijk

    Dik KlootWijk Active Member

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht ook nooit dat ik die survive 1 miljoen ging halen maar blijven oefenen en dan komt dat wel
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    :cool: kick

    Wil toch weer eens een poging gaan wagen voor wat extra achievements. Iemand nog wat algemene tips om in leven te blijven? Buiten blijven oefenen.
    De geweldige peent van MM in de OP werkt niet meer.

    (de game is gewoon zo awesome dat ik wel een kick moest geven. :+ XBLA topic is te min voor deze game.)
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    1. Blijf in rondjes vliegen met de klok mee, of tegen de klok in
    2. Blijf weg van de randen, vooral als je wat verder komt respawnen vijanden tegen/in de randen
    3. Leer de geluiden kennen, weet welk geluid er bij welke vijand of actie hoort (slangen, rode schepen, extra leven, etc.)
    4. Gebruik bommen. Neem geen enkel risico en hou je mulitplier zo hoog mogelijk
    5. Leer hoe je verschillende vijanden uitschakeld (zoals die heerlijke blauwe sneeuwvlokken)
    6. Let niet teveel op de score en word niet gefrustreerd als het niet lukt
    7. Herstart de game niet als je in je eerste leven dood gaat, speel door hierdoor leer je op het hogere niveau te spelen
    8. Oefenen, oefenen, oefenen en nog eens oefenen!

    Nog even terugkomend op het multiplier verhaal, deze is niet aan score gebonden met aan de hoeveelheid vijanden die je killed in 1 leven. Voor meer vragen, weet je me te vinden right?

    Gisteren mijn highscore verbroken met 2,5 miljoen punten. Blijft een top game die zelfs na de volle 200 hier nog vollop gespeeld wordt!
     
    Laatst bewerkt: 30 dec 2010

Deel Deze Pagina