1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo]Hitman:Bloodmoney

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wessiej, 24 mei 2006.

1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hitman Blood Money

Als je ff naar beneden scrollt zie je images staan, nog ietsje verder movies :cool:

2. U Black Emperor

U Black Emperor Obscured

Leuk Bevonden:
    0
    ken de hitman serie niet maar vond dit wel een leuk spel
    demo ziet er tof uit maar dat aan mijn handje meenemen en constant vertellen wat ik doen moet is irritant, is dat in de andere levels ook? iemand enig id.
    Zo niet ga ik deze zeker aanschaffen

3. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

nope, volgens mij is dat alleen in het eerste level:)

dus; zeker gaan halen\o/

4. kimone66

kimone66 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt gewoon gebruik maken van gamesaves

5. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    De demo is het tutorial level, vandaar de stap voor stap uitleg. Rest van de game heb je dit niet.

6. UmbraAlias

UmbraAlias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de hele versie op de pc en het is vet 8)
    Het eerste level is een inkomer, daarom dus ook die hele guide die je telkens vertelt waar je heen moet (vandaar de naam: TRAININGS-missie).
    Er zitten echt leuke levels tussen:) Een Theater, schip, bruiloft, noem maar op:) Een leuke game..

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hitman heeft een eigen exclusieve sfeer die geen enkele andere game biedt. Alleen deze game (of iig de demo), houdt de sfeer misschien vast maar presteert
    voor mijn gevoel ver onder de maat.

Allereerst zijn de graphics echt om te huilen, de enige reden waarom mensen het idee hebben dat het er wel ok uitziet is omdat er met vrij aardige belichting gewerkt wordt.

Ten tweede slaat de AI en interactie met de omgeving echt als een tang op een varken. Om een paar voorbeelden te noemen:

- Ik hoor rapmuziek uit een ghettoblaster, ik haat rap, knal hem stuk met een shotgun maar de muziek blaat lekker verder
    - Ik moet de gangsters opruimen in een kist maar laat na een verkleedpartijtje mijn kleren lekker open en bloot liggen
    -Het verkleden gaat nog steeds zo belachelijk als op de gewone x-box
    -ik moet een gangster over de rand heen duwen, loop letterlijk tegen hem aan en hij reageert nog steeds niet :-S
    -ik schiet uiteindelijk de gangster dood, chickie slaat totaal op hol, maar komt later weer lekker terugrennen
    -de baas blijft uiteraard lekker doorbellen en zal niks gehoord hebben
    - Ik moet drie guards snipen vanuit een toren. In de toren hoor je meeuwen krijsen, echter ook maar één stap uit de toren hoor je niks meer
    -Ik kan op magistrale wijze lijken wegslepen die ik vervolgens door mijn benen heen trek.

En als is de besturing niks, maar dan ook helemaal niks verbeterd tov de 360. Sommige dingen zoals naar de overkant springen zien er leuk uit, maar daar is het ook mee gezegd.

Ik moet toegeven, hitman blijft iets aparts hebben. Maar de ontwikkelaars hebben het zich wel heel erg gemakkelijk gemaakt.

8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de demo wel leuk, maar ik zal hem pas kopen is die 30 U is.

9. Cole

Cole Be cool...

Leuk Bevonden:
    0
    Ben lichtjes ontgoocheld in demo, zal waarschijnlijk zijn omdat er totaal geen spanning is in de level en ze u alles uitleggen wat je moet doen (vandaar tutorial). Toch ga ik hem morgen (hopelijk kunnen) kopen.

10. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Metal Mark

Bedankt voor de link.....

:thumbs:

11. Ralfje

Ralfje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ik in het begin ook vaak dat de download werd afgebroken. Moet je onder het downloaden de cursor op play game zetten in plaats van cancel.
    Blijft die door downen.

Vind het spel wel leuk om te spelen, maar de AI is echt slecht.

12. Stealth TBH

Stealth TBH Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind de game echt heel goed, kan niet wachten totdat ik hem binnen krijg.
    Het enige dat ik raar/dom vind is als je die gast als humanshield gebruikt en je schiet dan 1 van de 3 guards neer, dan blijven die andere vrolijk wachten op hun kogel. 8)

en wat ik me ook afvraag hoe komt een huurmoordenaar aan werk? ik bedoel je zet niet in de krant van "bel dit nummer als je iemand dood wilt hebben" :D

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is het enige wat je dom vindt? Dan vraag ik me af wat je van mijn reply hierboven vindt :+

14. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Haha ja dat vond ik ook zo gaar 8). Ze staan ook gewoon stil, klaar voor een headshot.

Tsja ik denk dat via de onderwereld gaat, viavia :cool:

15. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind er niet veel aan, die mannetjes reageren nauwelijks op je als je eraan komt, je schiet ze nog neer voor dat ze reageren:eek: lekker simpel spel wordt het dan. Hopelijk is het echte spel wat moeilijker anders koop ik hem al helemaal niet.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Ik ben ook letterlijk door het veld heen gewandeld met mijn gun getrokken. Nul keer geraakt :+

17. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is op zich wel een vermakelijk spel.
    Na alles één keer gespeeld te hebben, wat is er daarna nog aan dan?

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de Hitman spellen supercool, dus ik ga hem wel eventjes downloaden. Maar wel jammer dat het zo simpel is.

19. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zet ik hem op PAL-60 want ik heb PAL-50 ofzo en da ondersteund tie niet

Hij zegt go to
    System, console settings , display maar daar kan ik alleen 480P 720P en 1080i instellen meer niet :?

Laatst bewerkt: 25 mei 2006
  20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Kijk nog eens bij display want het moet kunnen. Blijf ff online en dan kijk ik wel hoe ik het gedaan heb.

Deel Deze Pagina