Okee, misschien een stomme vraag, maar ik loop vast bij die magneet ding na dat je met dat grote lompe ding gelopen hebt. Die robots kunnen daar niet langs? Zie ik iets over het hoofd of is het het einde van de demo?
die moet je kapot schieten. ik kom niet verder als die muur met chewbakka en han solo, waar je zo'n legoblok moet duwen
Ik vond de demo lekker lang moet ik zeggen. Ook best aardig om te spelen. Ik denk wel dat dit spel redelijk snel gaat vervelen...
Vond die Camera zuigen! Ook het verwisselen van mannetje had misschien wat handiger gekunt. Verder ziet het er wel vrolijk uit, en is het toch wel even leuk om te spelen ... Hoewel ook ik denk, dat je vrij gauw bent uitgekeken op deze game!
vind hem wel vet, alleen bleef ik vastzitten waar ik eerst zown soort heel groot machine geweer moest maken en paar meter ernaast ligt allemaal zooi die je aan elkaar moet maken maar als ik dan op B druk doet ie niks dus zit daar vast. vind de camera idd ook erg kut maar wel een leuke game..(voor 20 euro)
Jah, daar zit ik dus ook... Vanaf toen dus ook niet meer verder gespeeld! Je kan wel zo apparaat bouwen, uit zo'n muur. Vervolgens liggen er ook allerlei onderdelen ergens op de grond, maar dan houdt het ook op!
Kom niet verder dan 9/10 van die 'geheime' blokken die je moet verzamelen (als je begrijpt wat ik bedoel . Iemand een idee waar de 10e kan zijn, neem aan dat ik de 9 'makkelijke' heb gevonden en er 1tje is die meer mensen niet kunnen vinden.
Deze demo was vet! Ik heb me er daarnet zeker meer dan een uur mee vermaakt. Dat is indrukwekkend voor een demo. Ik denk niet dat deze game een hoge replaywaarde zal hebben (en bij mij is dat vaak doorslaggevend voor een aankoop). Na een keer gewoon en een keer Free Mode spelen, had ik dit level wel weer gezien. De cutscenes waren aardig, Star Wars met een knipoog, maar ik vrees dat veel kinderen dit niet volgen. Ik schaam me er echter niet voor deze demo gespeeld te hebben. Ik vond het zeker de moeite waard (in tegenstelling tot veel andere demo's), ik vond de game zelfs uitdagend. Je loopt er niet blindelings doorheen, maar moet altijd even zoeken. En hoe nutteloos het ook was, ik heb de demo toch doorgespeeld totdat ik al die characters unlocked had. Terwijl ik er toch niks aan heb. En omg, evil en good Force powers op lego poppetjes! Man, ik kon zelfs Force Choke doen met een Lego versie van de Emperor.
Nou ja geen hoge replay waarde, je hebt het toch nog een uur nog gespeeld. Dat is vrij lang voor een demo. Ik heb me ook een lange tijd vermaakt met de demo. Eerste 10 minuten zat ik met een groot vraagteken boven mijn hoofd over wat nou eigenlijk de bedoeling was, maar daarna was het echt leuk. Enige minpunt vind ik de camera.
Dit is een nieuw dieptepunt! Zelden zoiets triests gezien. No offense voor diegenen die hem wel leuk vinden!!!
Of schaamt zich om met een Lego-game te spelen, of een combinatie van beiden. Ik vond de platform- en puzzelactie erg goed in elkaar zitten, ik heb veel kiddie games gezien, maar deze steekt er wel bovenuit.