alleen houd er maar rekening mee dat hij pas over 2 dagen komt dan kan het alleen maar mee vallen. want er zijn nog maar weinig demo's op tijd geweest maar tog fijn dat de demo er komt
Lees op de teamxbox site dat de demo er wel al heel even is geweest, maar nu weer verdwenen is... Das pas hypen haha
Wow, cool ik dacht ook eerst ff dacht de demo al uit .. Maarja ik ben ook erg benieuwd naar deze game. Ik verwacht er toch wel wat van.
De demo is ook in sommige gedeelten vd US al ff op de Marketplace geweest. Check hier maar voor pics en zelfs ingame videos van gasten die de demo hebben weten te bemachtigen:----> http://forum.teamxbox.com/showthread.php?t=440783&page=2 Ze zijn zeer positief over deze game,ik kan niet wachten tot morgen,ik ga toch nog ff op mn US account gluren.*)
hmm ik zal zo nog us ff kijken of hij er is mogen wel meer demos komen agja geduld als deze demo er is gaat hij zwaar rocke!
hij heeft zelf ook geen idee gister zei hij namelijk dit: "Ken je 20.00 uur al?" probeert gewoon slim over te komen (al zal het wel 18.00 worden )
ondertussen een demo gameplay filmpje gevonden van de game hij is hier te downloaden Ziet er goed uit btw