kan wel is mijn volgende game worden . t word weer is tijd voor ee n neiuwe xbox 360 game sinds ik oblivion heb verkocht speel ik mischien 1 keer in de week halo 2
Uhu Vandaag had ik de demo van TDU ook mega snel binnen . Ik zit nu ook naar een half uur op 29%. Tsja niet echt super snel maarja......
Ben nu zo'n 20 min. aan het spelen en ik heb er 4 woorden voor: OMFG!!!! Dit is echt een dope game...wordt online helemaal een gekkenhuis met 32 players,dat word een lange tijd wachten maar gelukkig heb ik nu de demo en die gaat niet van mijn HDD af totdat ik de full game heb......................and now back to the LOST PLANET!!!!!
Pff, lol gaan we weer spammen met de percentages Maar het is dus een MP demo, hmm dat is zeker cool*) .
Ben sinds 18:05 aan het downloaden en ik ben pas op 40 % Maakt niet uit, ben toch Hingis aan het kijken
Nee helaas geen MP mogelijkheid,wat ik bedoelde is straks als de full game uit is. @Zifnap:Wat je allemaal kan doen? 2 missies en voor de rest zeg ik niks....kijk en geniet straks zelf maar.
Lost planet was bij mij juis in een kwartiertje klaar maar test drive unlimited duurde echt een uur en die trailer van call of duty 3 duurt ook heel lang
@ mars ja idd maar volges mij lijkt dat maar de procenten staan dan al hoger maar volgens mij gaan ze dan ook minder snel vooruit
50%, 5 minuutjes bezig. Hopelijk blijf ie zo volhouden. Lap, moest juist lukken wanneer ik dit post dat hij nu enorm traag gaat vanaf 50%
dat heb je ook als je gaat downloaden en je zet em uit en weer aan . dan gaat die opeens verder op 50 %