Oke heb hem gespeeld ! wat een grafisch monster zeg ! super super wauw vooral op HDTV. Gameplay is erg strak... echt een topgame voor zo ver ik nu kan zien Allemaal downloaden !
je hebt 2 missies veel geweren wel coole vijanden grote vijanden mechs waar je inkan ja wat wil je meer weten? @leze runescape is ook leuk ..
heb het 1e level gedaan in de sneeuw. Wat een actie op het scherm dat monstor was echt mooi. maar zelf zou ik zo game niet kopen. wel leuk om even te spelen, maar het kan mij niet blijven boeie
ik vind het een erg leuke game, grafisch mooi. de controls ff wennen, er kan best wat stuk van de omgeving.. het loopt allemaal lkkr soepel, je heb 2 missies en zijn beide erg leuk om te doen.. mij heeft deze demo wel overtuigd
Erg leuke demo. Alleen niet mijn game. Ik hou hier niet zo van, maar de graphics en gameplay en intensiteit zijn erg goed. Dit gaat absoluut een topselling game worden, kan niet anders
Deze game gaat superrrrrrrrrrrrr gaaffffffffffffffffffff worden! IK ben wel benieuwd hoe de game eruit ziet als het spel af is...
Heb net ook eerste stage uitgespeeld. Moeilijk is hij niet, hopelijk kunt ge die aanpassen bij volledige release. Maar de sfeer is er alvast! Echt een coole game!
idd.. dit zal voor veel mensen een (must) have worden.. na ze de demo hebben gespeeld.. maar ik ben niet echt hop de hoogte vna dit spel.. wat zijn de live opties van dit ?
Vette shit hoor! De graphics zijn top, check die sneeuwstorm en de diepe sneeuw! Ben net even gestopt, want dacht dat de Pre E3 begon, maar is pas om 22.30. Naja....
Wanneer komt deze game uit want de demo is heel vet kan nergens wat vinden of is het ook nog niet bekent? EDIT: Wat betekent dat T-ENG wat links boven staat het loopt af maarja als je poppetje opblaast en dat gele spul pakt loopt het op maar wat heb je daar aan?
Beste xbox360 game tot nu toe,,must have Beste xbox360 game tot nu toe,,must have Vooral Online MP,,kreeg er kippenvel van Dat gebeurd niet vaak,_0/
Ze zijn er nu al zeker van dat er straks 24 players online tegen elkaar kunnen vechten,dus 12 tegen 12. Maar ze proberen dat omhoog te gooien naar 32,dus 16 tegen 16. En ik had ook wat gehoord over een co-op MP.maar dat weet ik niet zeker.(rumours.je weet toch ) Iid geval word deze game echt vet,ben al vanaf 18:15 zowat nonstop aan het spelen,nu maar eens ff die andere dingen downen. @ Vassie: T-ENG staat voor Thermal-Energy wat je nodig hebt om te overleven. Hier meer info over deze game uit een review van ownage.nl:http://www.ownage.nl/article/799/