Ik vond het juist wel lekker aanvoelen, fijne controls! Ik ga deze game wel ff in de gaten houden. Wel slecht dat je niet tegen muurtje kan aanstaan en hij liep een beetje traag, maarja de game is nog niet af
weet iemand hoe je het eerste level uit speeld? ik had op een gegeven moment alle beesten kapot geknalt, ook met die mech en toen kwam dr niets meer. overal rondgelopen maar niets meer gevonden. ben toen uiteindelijk dood gegaan aan onderkoeling ofzo:{
Wow, dat is echt appels met peren vergelijken. Dit is gewoon een rasechte arcade action shooter. Niet zoals Ghost Recon dus, maar je voorzichtig je hoofd om het hoekje uitsteekt of onder struiken en door de modder heen kruipt. Past ook totaal niet bij Capcom als ik eerlijk moet zijn. Hehe... Capcom brengt een Ghost Recon play alike uit.... dat zou nog eens de verrassing van het jaar zijn.
Als je dat grote beest heb gedood moet je die mech pakken en naar de rotsen lopen. Als je bij de rotsen ben druk je 1 keer op A daar na nog een keer en druk je naar voren (ff oefenen) en zo kom je op de rotsen en kan je verder.
Waar, nadat je die mini-boss hebt verslagen? In het sneeuwgebied daarna moet je met je weerhaak naar boven klimmen.
Ja oke, dat snap ik Maar de controls voelen gewoon een stuk minder aan. Met GR:AW kon je met een simpele druk inzoomen, liep je lekker, draaide je fijn rond en had je een beter overzicht/crosshair. De gameplay is verder wel helemaal anders, maar de controls zouden ze van mij wel een beetje mogen "lenen".
Ik vind dit een reteklote game. Allemaal leuk en aardig, maar ze mochten wel eens aan savepoints gaan denken.
Voelt beter aan Als je berg op loopt lijkt het net alsof je in je hol wordt genomen Het rondraaien in GRAW gaat veel te langzaam...geef mij maar die 90 graden toets. Daarbij is de framerate van deze game al veel stabieler. In weet ook zeker dat elke niet shooter-fan deze game erg snel onder controle heeft....dit i.t.t. tot het aanvankelijk veel te complexe schema van GRAW ( wat niet weg neemt dat GRAW ook een topgame is ). Je merkt gewoon het verschil tussen een Japanse game en een EU/USA game...ik vind het veel 'speelbaarder' Mja...ieder zijn meug
Lo, kom hier ook een beetje mee ouwehoeren Vond het wel een aardige demo, niet iets dat ik zou kopen. Had andere verwachtingen van deze game, omdat het van Capcom is, en games van Aziatische uhm ontwikkelaars altijd een bepaald soort gameplay / sfeertje hebben. Had niet verwacht dat het zo'n knal alles overhoop game zou zijn.
ik vind er neit vele aan. De omgevingen zijn saai en ik vind het maar eentonig. Ziet er wel aardig uit maar kan me gewoon niet boeien.
Waarom denk je dat ze erbij verelden dat de game nog niet af is?:{ Anyway, ik snap niet waarom je überhaupt save-points nodig hebt... Want de demo is heel makkelijk...
wist niet echt wat te verwachten van deze game. maar de demo verraste mij positief. zker een tof spel, mooie explosies*). alleen dat level tegen die andere mensen (piraten) was me wat moeilijk. werd echt van alle kanten beschoten en de rakketten vlogen me om de oren.
Daarom is dat level ook maar twee gebieden groot. Het gebied waar je begint en daarna de boss ruimte.
iemand een idee waarvoor die kleine paaltjes dienen. Je kunt die "activaten" als je er kort bij staat, maar heb geen idee wat het effect is.
Het zijn een soort kacheltjes en als je er naast staat warm je op dus krijg je je energie terug. Wanneer je goed kijkt zie je het metertje oplopen.