hij is erg gaaf, maar na GoW zoveel gespeeld te hebben wel heel langzaam niet negatief, maar wel erg wennen zo opeens.
ik ben ook aardig onder de indruk maar die Sp demo viel me echt tegen maar na deze MP demo vindt ik het toch goed uitzien maar ik ga het niet kopen waarschijnlijk, demo is tof maar saai na een tijdje , mijn mening e
Ik vond zowel de SP als MP demo erg goed.. de hele sfeer bevalt me wel, dus bij mij komt ie er zeker in!
Mja MP demo is ff wennen je ziet ook slecht wie nu bij jou is en wie niet en wat je doel is(kwam er dus achter dat je dingen moest activeren ) SP was zeker vet dus daarom alleen al ga ik hem halen,maar of de MP lang genoeg boeid?
Mee eens, Mischien teveel verwend door GOW de laatste tijd. Maar toen ik het de demo speelde had ik ook zoiets mwoah.... Maar zowieso een must have,al is het enkel voor de SP.
Singleplayer is voor mij belangrijker van MP... ik speel niet erg veel online, en vind singleplayer altijd erg leuk om te doen (mits het uitdagend is)
vreemd, ik zie hem ook nergens staan, niet op mijn normale account, niet op mijn US, UK of Japanse account. Hij staat er gewoon niet bij, ook niet bij featured.
hmm, zal zometeen nog is kijken, ben toch best benieuwd naar dit spel. Nou, ik heb hem gevonden, hij stond er nu gewoon bij. Al was hij nu maar 173 MB groot, ipv de 233 die ik hier las.
Vond de singleplayer beetje kut. Maar zonet de mp gespeeld en die is wel erg vet. Vooral de rocketlauncher heeft zo'n vette ontploffing.
Ik heb ze nu allebei, maar ik weet niet wat voor verschil er is. Er moet wel een verschil zijn, want de grootte is anders
Die ontploffingen zijn echt meesterlijk, voor de rest ben ik ook erg tevreden over de multiplayer. Het speelde echt lekker, goede wapens en het is ook vet om met die mechs te spelen. Ook het grote arsenaal aan granaten is tof. Dan gooi je er eentje, schiet je erop in de lucht en dan weer zo'n grote explosie Dus met de launch ga ik hem denk wel halen
Die Dummy granaat is vooral erg vet. Dan komt er een soort van mannetje tevoorschijn. En als tegenstanders die zien en ze schieten erop !!boem!!. Maar hoe switch je eigenlijk tussen granaten.
besturing is effe wennen, maar tis wel leuk eens je het door hebt. maar ik koop het vooral voor de SP
Ik denk dat ik hem wel ga kopen is wel vet. vooral met van die paaltjes waar je de helen tijd b moet durken een soort Capture the Flag maar dan anders. /Mod Zou je je sig willen aanpassen? 20 pixels in hoogte is het maximum, twee van samen 155 is echt te groot