Tja, ik vind er ook weinig aan, het stuurt voor geen meter, NFS Underground vond ik lekker sturen, dit lijkt nergens op.
Het is een grote demo, en veel mensen downloaden hem nu op dit moment. Dat is de reden waarom hij zo langzaam download.
Ik ben em ook aan het binnenhalen. De voorgaande berichten voorspellen weinig goeds maar ja dat zijn nu eenmaal meningen. Ik heb persoonlijk nfs mw nog het meest gespeeld op de 360 tot nu toe dus ik hoop dat deze opvolger een beetje de gameplay aanhoud.
Inderdaad Discussies over de demo zijn pas interessant om te voeren of om te volgen. Op hoeveel procent de ander zit met downloaden is een stuk minder interessant. Dus gelieve dit soort berichten achterwege te laten!
ik vind deze demo dus wel erg vet, de driften heb je zo onder de knie, en dit soort driften lijkt dus ook echt op driften vind ik... racen vink ook gaaf, Ik ga dit spel dus zeker wel meteen halen als die tekoop is
Mijn god wat een verschrikkelijk slechte autoRACE game... Ikzelf ben meer voor wat echter racen (Forza, PGR) dus misschien is mijn kijk enigszins oneerlijk, maar dam wat zijn de physics en rijgedrag van die auto's belachelijk (slecht). Sturen voelt aan alsof je een zeetanker over de baan probeert te sturen, en driften zal ik maar helemaal niet over beginnen. Als je wel houdt van een heel arcade spel en die urban-zooi wel ziet zitten is het misschien wel leuk maar dit is echt een spel dat ik zeker niet zal kopen . Enige NFS die ik ooit leuk gevonden heb was Porsche 2000, maar dat was ook de enige die wat men racesimulatie te maken had.
Persoonlijk konden alleen de allereerste Need for Speed (toen het nog meer een simulatie was en real life ingame vids had over de snelle wagens) en de eerste Hot Persuit (voor de eerste maal met politie als tegenstander) mij bekoren. Voor een potje arcade racing speel ik tegenwoordig veel liever Burnout.
Ik heb em net gespeeld, het optisch tunen is wel geinig. De rest van de demo valt me een beetje tegen, vooral het driften, daar heb je nu echt zero skill meer voor nodig. Het racen gaat opzich nog wel, maar er zijn wel wat merkbare framedrops waar ze nog wat aan moeten doen voor de release. Ik wou het spel eigenlijk gaan preorderen maar na het spelen van de demo denk ik dat ik dat laat. Heb erna direct ff most wanted opgestart en dat rijd toch een stuk prettiger. Grafisch is het een beetje vooruit gegaan, maar niet de echte super graphics die ik verwacht had helaas.
Porsche 2000 was inderdaad echt stoer. Ik heb de demo vanmiddag ook gespeeld, een keer met de Muscle wagen en een keer met de Tuner. Die Muscle rijdt voor geen mééter! Toen ik daarna met de Tuner ging racen vond ik het wel tof. Het driften moet je ff onder de knie krijgen maar al gauw had ik een drift van 47,000 punten, en dat is wel tof natuurlijk. Het tunen is ook wel stoer gedaan, simpel maar effectief. (Ik verbaasde me dat de Tuner niet kon vliegen nadat ik de spoiler zo groot, hoog en wijd mogelijk had gemaakt). Toch raced het allemaal niet echt lekker en ga ik lekker wachten tot deze game in de budget-bak ligt.
Wat een ruk demo... Net als velen hier, vind ik het maar vervelend rijden, en lijkt het inderdaad of je een zeetanker aan het rijden bent. Verder vind ik het er maar gaar uit zien. Lijkt wel of je in een of andere wonderwereld rijdt. Overal Neon en toestanden langs de weg...
vet dat die demo uit is, dat filmpje waarin je zag hoe je je bak kon tunen zag er wreed uit en ook de overige filmpjes, ckr zo effe downloaden
Ik wil niet lullig doen hoor, maar je bent 17!! Wat weet jij nou over het rijgedrag van een auto.....?
Hoe zit het trouwens met de sluipreclame in deze game? Heeft EA er echt zoveel "real time updated" reclame ingestopt (borden langs de weg)?