1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 okt 2006.

1. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    demo valt zeker tegen. Ziet er niet goed uit en het rijden gaat te tergend langzaam en voelt niet goed aan. geef mij nog maar ff pgr3 voorlopig... rijd zoveel beter

2. SupahMaster

SupahMaster Guest

Zal hem binnenkort eens checken op de PC.

Most Wanted vond ik ook voor geen ene mter rijden op de 360 terwijl het rop de PC een stuk realistischer en directer was.

3. Traxx

Traxx Dutch Racing Crew

Leuk Bevonden:
    0
    Wat heeft dat nou te maken met wat ik van dit spel vind? Ik zeg inderdaad dat ik meer van spellen houd waar de physics beter zijn dan hier, en als jij gaat ontkennen dat Forza minder realistische physics heeft dan NFS, dan spoor je niet. Forza heeft betere physics dan NFS, en ik houd meer van Forza, en dus houd ik van betere racephysics. En niet iedereen is zo braaf en onzeker dat je pas op je 18e achter het stuur zat, ik rijd in auto's sinds ik 14 was. 3 jaar is inderdaad niet veel ervaring, maar genoeg om te ervaren hoe auto's echt rijden... Natuurlijk is geen een racespel helemaal realistisch met de realiteit (we spelen met een pookje en 2 shoulder triggers:+) , maar ik weet wel dat Forza realistischer is dan dit...

En bovendien, wat belachelijk kansloos om uberhaubt op de man in te spelen met ongegronde redeneringen die niets te maken hebben met wat ik van een spel vind. Vind je het belangrijk om op internet "respect" te halen. Triest mannetje. Voortaan kun je beter iemand bekritiseren door zijn mening te weerleggen met legitieme argumenten waarom jij vind dat iets niet overeenkomt met jouw mening.

Maar nu dwalen we helemaal af van het onderwerp. De demo vind ik gewoon vrij weinig aan. Daar gaat dit topic over. Als jij nu eens je irritante mondje houd, dan zouden moderators deze replies niet hoeven deleten en zou het een stuk gezelliger zijn voor iedereen.

Doei doei;)

Laatst bewerkt: 4 okt 2006
  4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou Nou, zo erg is die demo nou ook weer niet. Het menutje ziet er toch best netjes uit :9. Voor de rest nog maar een rondje gereden, en ik vat dus niks van dat metertje en die cross-heads boven de auto's... Je drukt dan wel op Y maar mag joost weten wat dat inhoud. Voor de rest, tsja...daar moet ik het nog een keer voor spelen :cool:

5. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439

*) Vet man, nu weet ik echt zeker dat ik hem ga downloaden.

6. SVS

SVS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd mark 8) dat menu MOET ik gewoon zien _O_

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    OMG :eek: Ja download maar 1,06 gb voor een geil menutje jongens 8)

8. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Ik vind hem echt waardeloos. Framerate is ook super laag. Snelheidsgevoel ook en dat in combinatie met die donkere kutstraten.

9. brinkie1990

brinkie1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de demo ook 3x niks. het voelt gewoon niet goed als ik de demo speel. deze sla ik zelfs over als hij in de budgetbak ligt

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het wel tof dat als je de Drift Race en de Circuit Race wint, dat je dan de Canyon Race unlockt. Dat is echt wel een coole feature. Grafisch vind ik het allemaal best, niets waar ik me aan stoor. De framerate is niet helemaal stabiel, maar ook niet storend. Het driften vind ik wel leuk. Al met al een leuke demo, af en toe een beetje racen. Het spel koop ik (voorlopig) niet, maar met demo vermaak ik me best. En dit spel vergelijken met PGR3 slaat nergens op. PGR is realistisch racen, NFS is arcade.

11. MoBiLe SuiT

MoBiLe SuiT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog twijfel voor dit spel maar na spele van de demo laat ik hem lekker liggen

12. Mythe gard

Mythe gard Guest

Komaan jongens dit is maar een DEMO...jullie weten wel wat DEMO wilt zeggen

Niet...???

Allesinds ik leg pleuries neer,als trouwe opvolger.

Rij zelf met een r6, en ga een bakkie volgend jaar kopen

Snap je waarom ik hem koop? ahaha

13. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom speelt Underground wel heerlijk op de xbox en dit niet.

14. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    omdat dit minder arcade hoort te zijn ? nu meot je ook de rem gebruiken ;) ?

15. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap eerlijk gezegd niks van je hele verhaal.

16. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    PGR is verre van realistisch. =( Het is net zo arcade als NFS, Burnout en TDU.

Realistisch................... Speel GTR eens, dat is pas realistisch.

17. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    dit spel speelt echt kut.....ik hoop dat het ligt aan het feit dat het een demo is.

Ik verwacht dat de volledige versie op alle fronten een stuk beter is

18. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik haat het om negatief te zijn...

Maar ik ben echt zo klaar met EA blackbox! teleurstelling na teleurstelling.. elke keer weer.
    Eerst maken ze 1 van de betere race games op de PSX en de PS2.. NFS 1 en 2, hot pursuit 1 en 2, unleashed, en high stakes.. en dan gaan ze in 1 keer naar die "the fast and the furious" rotzooi over... niet te geloven.

eerst underground 1 waar het er allemaal mooi in uitziet maar alle andere aspecten die een game maken laten ze compleet links liggen. alleen al het feit dat je alleen maar s'nachts kunt rijden

Dan underground 2.. free roam! yeuh.. maar dan wel in de meest dode stad die ik ooit heb gezien.. en weer alleen maar rijden in de nacht, slechte AI, dom dat je alleen verder kunt in het spel als je auto pimpt met rotzooi, en wederom is online shite...

Dan, een kleine revolutie.. NFS gaat weer wat terug naar de goede oude glorie dagen.. er is daglicht, de zon schijnt prachtig op de auto's en het landschap.. het landschap bestaat meer uit dan alleen een dooie stad.. er zijn mooie bergwegen, snelwegen, etc.
    Ook zijn de exotische autos en politie weer terug!
    Helaas is online nog steeds zeer matig, maar single player was een grote stap vooruit.

En dan.. deze braggel.
    serieus.. waarom ze dit doen? geen idee.. maar alles ziet er plastic uit, grafisch is er maar een matige sprong vooruit gemaakt.. framerate is shite, sculpting is maar een matige optie, in plaats van vaste delen te kiezen, doe je dat nou met sliders.
    Het is weer alleen s'nachts.
    Driften is belachlijk slecht uitgevoerd, net als je op ijs rijdt.
    Team battles doen weinig extra... je hoort wat gekwalm op de radio en de ene neemt de andere uit de strijd of blockt wat, maar echt bijzonder kan ik dit niet noemen.
    De auto's zien er weer uit als goedkope plastic bakken... een lamborghini behandel je niet zo, en een subaru of die amerikaanse bak gaan niet net zo hard als die lamborghini...
    De stad ziet er ook zo plastic uit.. heel nep allemaal.

Serieus EA blackbox.. ga terug naar die goede oude tijd, deze demo zegt al MEER dan genoeg over hoe de uiteindelijke game zal zijn.. en ik hoop echt dat mensen deze game niet als kuddes van de planken afhalen zoals bij underground 1 en 2, maar dat ze deze uitmelkerij nu ook wel eens zat zijn.. want tenslotte is dit geen optimale NFS titel die we allemaal weleens willen voor de xbox360.. dit is al de tweede next gen NFS game, en nog steeds spelen we op een engine die ook gespeeld kan worden op een xbox en een PS2!
    Wakker worden EA, genoeg is genoeg... luister nou eens naar de fans, want dit is pure uitmelkerij voor de pegels.. maak dan in ieder geval een underground 2 met verbeterde aspecten met een nieuwe engine.. mag wel een half jaartje langer duren dan, maar doe in ieder geval wat nieuws!

Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  19. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ben ik echt de enigste hier die deze game vet vind8)

20. Dead Rising

Dead Rising viel tegen

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind je avater en username vetter :thumbs:

Deel Deze Pagina