Ik haat het om negatief te zijn...
Maar ik ben echt zo klaar met EA blackbox! teleurstelling na teleurstelling.. elke keer weer.
Eerst maken ze 1 van de betere race games op de PSX en de PS2.. NFS 1 en 2, hot pursuit 1 en 2, unleashed, en high stakes.. en dan gaan ze in 1 keer naar die "the fast and the furious" rotzooi over... niet te geloven.
eerst underground 1 waar het er allemaal mooi in uitziet maar alle andere aspecten die een game maken laten ze compleet links liggen. alleen al het feit dat je alleen maar s'nachts kunt rijden
Dan underground 2.. free roam! yeuh.. maar dan wel in de meest dode stad die ik ooit heb gezien.. en weer alleen maar rijden in de nacht, slechte AI, dom dat je alleen verder kunt in het spel als je auto pimpt met rotzooi, en wederom is online shite...
Dan, een kleine revolutie.. NFS gaat weer wat terug naar de goede oude glorie dagen.. er is daglicht, de zon schijnt prachtig op de auto's en het landschap.. het landschap bestaat meer uit dan alleen een dooie stad.. er zijn mooie bergwegen, snelwegen, etc.
Ook zijn de exotische autos en politie weer terug!
Helaas is online nog steeds zeer matig, maar single player was een grote stap vooruit.
En dan.. deze braggel.
serieus.. waarom ze dit doen? geen idee.. maar alles ziet er plastic uit, grafisch is er maar een matige sprong vooruit gemaakt.. framerate is shite, sculpting is maar een matige optie, in plaats van vaste delen te kiezen, doe je dat nou met sliders.
Het is weer alleen s'nachts.
Driften is belachlijk slecht uitgevoerd, net als je op ijs rijdt.
Team battles doen weinig extra... je hoort wat gekwalm op de radio en de ene neemt de andere uit de strijd of blockt wat, maar echt bijzonder kan ik dit niet noemen.
De auto's zien er weer uit als goedkope plastic bakken... een lamborghini behandel je niet zo, en een subaru of die amerikaanse bak gaan niet net zo hard als die lamborghini...
De stad ziet er ook zo plastic uit.. heel nep allemaal.
Serieus EA blackbox.. ga terug naar die goede oude tijd, deze demo zegt al MEER dan genoeg over hoe de uiteindelijke game zal zijn.. en ik hoop echt dat mensen deze game niet als kuddes van de planken afhalen zoals bij underground 1 en 2, maar dat ze deze uitmelkerij nu ook wel eens zat zijn.. want tenslotte is dit geen optimale NFS titel die we allemaal weleens willen voor de xbox360.. dit is al de tweede next gen NFS game, en nog steeds spelen we op een engine die ook gespeeld kan worden op een xbox en een PS2!
Wakker worden EA, genoeg is genoeg... luister nou eens naar de fans, want dit is pure uitmelkerij voor de pegels.. maak dan in ieder geval een underground 2 met verbeterde aspecten met een nieuwe engine.. mag wel een half jaartje langer duren dan, maar doe in ieder geval wat nieuws!
Laatst bewerkt: 5 okt 2006