Amen Strapping Young Lad. Ik bid tegenwoordig ook elke dag dat EA de Burnout serie niet negatief gaat beinvloeden.... (sommingen vonden Revenge al slechter, maar deze titel krijgt nog het voordeel van de twijfel van mij door de superieure online functies t.o.v. Takedown). Jaarlijkse updates bij deze serie staan er ook aan te komen en dus ook die "mediocre updates" waarbij je steeds weer het volle pond moet betalen voor een paar kleine aanpassingen.
???? Oke PGR is idd niet het realistische spel dat er is. Maar om nou te zeggen dat het hetzelfde rijd als burnout of NFS????? Dan heb je toch echt PGR niet gespeeld.
Als de developer daadwerkelijk gelooft dat deze demo niet enigszins representatief zal zijn van het eindproduct hadden ze hem achterwege moeten laten. Ongetwijfeld zal het een en ander aangepast en verbeterd worden voordat de game in de schappen ligt, maar dit spel is zo slecht dat ik je kan garanderen dat het bagger zal blijven. Willen ze van Carbon nog een goede game maken zou het sneller en verstandiger zijn alles wat ze nu hebben in de prullenmand te gooien en opnieuw te beginnen. De enige personen die geschikt zijn voor deze game (en eigenlijk alle recente NFS games) zijn mainstream gamers die op zondag middag met hun visueel getunede occasion donuts draaien op de parkeerplaats van de lokale supermarkt.
haha aan de reacties te lezen is het weer dezelfde urban wannabee pimpin crap als voorgaande series. Toch maar even downloaden of ik er ook zo over ga denken.
Ik vond Most Wanted weer een stap in de goede richting, maar Carbon is naar mijn mening een flinke sprong achterwaarts.
tis toevallig wel t eerste spel waar je zo veel mogenlijkheden hebt om je auto om te bouwen, dus ik vind niet dat iedereen zo negatief moet zijn over nfs. als je gewoon niet van nfs houdt kun je beter op spellen zoals forza2 wachten.. trouwens dit soort dingen kun je wel over de beste spellen zeggen, vind t ook een beetje een kinderachtige post...
Oid, Ik moet nog steeds een nieuwe netwerkkabel kopen dus kan ik hem niet downloaden, Leek me wel een aardig vet spel.
ik hoor alleen maar negatieve dingen over NFS: carbon hahaha. maar echte fans kopen dat natuurlijk. ik ga hem ook kopen in november. daarna Forza Motorsport. in die tijd heb ik dan 5 racegames
Ik vond de demo wel vet spelen, al blijft die tune saus er veelste dik overheen liggen. Het ziet er goed uit en speelt wel lekker. Ik ga hem alleen niet halen
tune saus?... dat is juist t mooiste aan dat spel. de bestuuring is gewoon wennen, toen ik nfsu1 net had dacht ik ook ''wat heb ik gekocht'maar na een tijdje ben je er aan gewend en is het gewoon een vet spel...
wat een nep spel. Besturing is crap, lijkt net of je auto op ijs rijd. En wat ik altijd al gehaat heb aan die nfs games is dat je de verre bochten nauwelijks ziet. En grafisch lijkt het ook nergens op, die most wanted demo zag er mooier uit.... En dat neppe tune gedoe is voor babys die nog nooit auto gereden hebben.
denk t wel, anders zou je ook niet meer vrij rond kunnen rijden, want dit zat ook niet in de demo. trouwens Jows, volgens mij kon je bij juiced echt niet zo veel als bij dit spel. kon je bij juiced dan bijvoorbeeld je eigen bumpers aanpassen?...
Most Wanted all over again.. Het begint al meteen precies hetzelfde met één of andere chick die zegt dat je je gordel om moet doen. Dan dat irritante gastje met z'n tenenkrommende uitspraak: "This place is a battleground now.." Dude WTF! Jullie rijden in autootjes jullie eigen kinderachtige wedstrijdjes om fictionele macht over de stad. De stad overnemen?? Als de politie komt moet je vluchten! Als het echt een battleground was dan had je die coppers met een dubbelloops in tweeën geschoten Dat hele tuning/urban gebeuren is zo triest.. Het spel zelf is nog wel enigzins lachen. Vooral die canyon races zijn leuk gedaan.. Alleen jammer dat het precies dezelfde engine is als Most Wanted, inclusief frame-drops en niet echt bijzondere graphics meer als je ze vergelijkt met de racegames die er aan komen. Dan komt het stoere tuning sfeertje weer terug met je irritante crew-member die het nodig vind om bij elke botsing en inhaalmanoeuvre iets 'tofs' te zeggen. Dat 'ie je kan helpen is geinig maar hij moet wel z'n mond houden. Het slechtste vond ik nog wel de drift-races. Het enige wat je moet doen is het gas inhouden en een beetje met je pookje wiebelen. Wat heeft dat met autorijden te maken? Als ik dat vergelijk met de toffe uitdaging van een cone-challenge op platinum met PGR dan blijft er van NFS helemaal niks over. Maar ja, het is nog maar de demo. Het schijnt dat er wel veel toffe (online) modes zijn bijgekomen dus misschien wordt het nog wel wat als je van dat sfeertje houdt.