1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Need for Speed: Carbon

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 okt 2006.

1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    _O_ _O_ :lol: :lol:

2. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Vind die Canyon Races wel erg cool, vooral in multiplayer kan dit echt lachen worden :) !

3. dynamike

dynamike i love astrid

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t wel een leuke demo. Maar de besturing is wel heeel erg wennen. Het is ook jammer dat er echt verschillende rij eigenschappen zijn bij de verschillende types spel (dus drift vs race). Je zou eigenlijk altijd dezelfde handling moeten hebben vind ik. Voor de rest is het tunen wel heel uitgebreid omdat je ook echt alle vormen van customizen, das wel leuk.

Verder zou ik het niet kopen :9

Oja, het geluid is wel vet :D

4. tjeerd4789

tjeerd4789 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met welke auto's kun je in de demo rijden? En is de carslist van het volledige spel al bekend?

5. Greate Pier

Greate Pier euuhm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap aan de ene kant dat iedereen zo negatief doet over de demo, de graphics zijn echt niet goed bijvoorbeeld. Maar ik vind 'em opzich wel tof. Je kan die auto's op zoveel manieren uitbouwen, dat is vet. Dat 'ie te veel op NFS:MW lijkt zou ik niet weten, want die heb ik nooit gespeeld. Maar jullie doen allemaal wel heel erg negatief! En de handling, tsja, het blijft NFS he, puur arcade en niets meer.

En zo'n opmerking slaat natuurlijk nergens op. Je vind tunen vet of niet, dat heeft niets met baby's of autorijden te maken.. beetje jammer. :)

Laatst bewerkt: 5 okt 2006
  6. Corneel

Corneel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben toch stiekem wel benieuwd geworden naar deze game, dus ik de demo downloaden. Krijg ik de volgende foutmelding als ik de demo opstart:

There is a problem with the disc you're using. It may be dirty or damaged.

Weet iemand hoe dit kan? De demo opnieuw downloaden helpt niet, want dan krijg ik weer dezelfde foutmelding.

7. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo ook ff geprobeerd. . en ik vind hem zeer matig , ik ga deze game ook zeker niet kopen !

de auto stuurt inderdaad net als een zeetanker .. en als je het speelt zie je alleen maar velle lampies en dingetjes langs de weg ...maar dit is dan ook wel een echte "arcade" game ..maar niet voor mij besteed !

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mja.. was te verwachten. Je kan beter Need for Speed Hot Pursuit spelen.. dan heb je ten minsten een echte NfS. Nu komen er alleen nog maar van die verkrachte EA versies uit (Lees: snel spel maken voor de domme markt die onze meuk maar blijft kopen.)

9. dannyff

dannyff Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    need for speed underground 1&2 had ik op de "oude" xbox veel gespeeld, maar als ik hem helemaal had uitgespeeld was ik het spel ook egt beu. NFS MW niet gekocht , en NFS Carbon ga ik ook niet kopen. Geef mij maar Forza 2 _O_

10. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vond het echt niet veel... Wagen bestuurde als een krant xD Beeld schokte van alle kanten. Jammer...

11. *360*

*360* Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet hoor. Ben ik de enige die de demo wel leuk vond?
    Ik vond hem helemaal niet slecht, oke, niet echt next-gen graphics, maar verder vond ik hem redelijk lekker spelen. Ik weet nog niet zeker of ik hem zal kopen, maar ik hou hem wel in de gaten!

12. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind m ook vet :)

13. dannynima

dannynima Guest

kan de demo nergens vinden op de marketplace :confused:, vind NFS altijd wel leuk, maar vind dat de laatste 3 delen wel veel op elkaar lijken, voor mij mag er wel is een keer weer wat nieuws komen :).

14. zillela

zillela Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ga nu downloaden

15. gotcha

gotcha Monkey Business

Leuk Bevonden:
    0
    k snap echt niet wat al die mensen zo negatief doen over de demo van carbon ... spel is echt vet de gameplay is exact het zelfde als most wanted en die besturing was fijn naar mijn mening ... en over dat driften .. je moet er ff aan wennen dat moek wel toegeven maar als je het eenmaal doorhebt is het echt leuk ... dus dit wordt nfs nr 2 voor de 360 voor mij :thumbs:

[Dannynima]
    vind het nog wel meevallen hoeveel ze op elkaar lijken maarja je moet gewoon van de gameplay houden .. most wanted en carbon zijn echt verschillend van elkaar

Laatst bewerkt: 6 okt 2006
  16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    10 seconden gespeeld, geluid en graphics deden teveel pijn aan mijn oren en ogen. Daarnaast ligt de hele 2 fast 2 furious-stijl me totaal niet.

17. The Crow

The Crow Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De demo van NFS Carbon schijnt hetzelfde te zijn als de PS2 demo en die is al een paar maanden oud. Neem aan dat ze in de tussentijd de bugs van die demo wel hebben gefixed voor de uiteindelijke versie.

18. snarfjuh

snarfjuh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had het niet verwacht van mezelf maar zelf ik vind deze demo maar niks.
    Ga het spel dan ook zeker niet kopen ! =(

19. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    is er een split screen functie in de demo?

20. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Lolz dat slaat echt helemaal nergens op

Deel Deze Pagina