Die demo is 3x niks, het lijkt af en toe wel een diashow. Het is wel duidelijk dat ze dezelfde in-game engine hergebruikt hebben. Het menu is tof, het oogt allemaal ook wel aardig maar die framerate verpest de hele ervaring.
nee, je bent niet de enige die de demo leuk vond. inderdaad zijn de graphics niet echt next gen (de auto's en gezichten wel, maar de achtergrond doet wat kaal aan.). maar de gameplay vind ik erg goed. het racen met zowel de muscle car, exotic car (lamborghini gallardo), en de tuner car voelen echt verschillend aan. de muscle car is goed in driften door de bocht. de gallardo gaat als de brandweer en stuurt erg strak, en de tuner car voelt wat nerveuzer aan omdat die dingen getuned zijn en de motoren op top ver mogen draaien (althans, zo vind ik dat aanvoelen). het car sculpting vind ik een erg goede vinding. ik hoop wel dat je in de full game ook kan bestikkeren/special painten, en meer kleuren voor je wagen beschikbaar zijn. zelf ben ik (nog) niet uit gekeken op het tune gebeuren, als de gameplay maar goed zit. en tot nu toe vind ik dat EA op de goede weg zit. nu nog die choppy framerate in de intro voor de race weg werken, enkele framedrops/hickups tijdens het racen zelf oplost, dan ben ik weer helemaal blij. en als ze daarbij ook nog de tijd vinden de achtergronden wat minder steriel te maken, dan is het helemaal toppie. wel weer jammer dat het weer alleen in de nacht racen word (althans, dat had ik zo begrepen). uiteraard heb ik er ook niks op tegen als EA de game nfs helemaal opnieuw gaat maken. laat ze ook maar eens met iets orgineels komen, dat kan ik ook wel apricieeren.
Dit vind ik de slechtste demo ooit, slechter dan die demo van test drive unlimeted. Alsof dit demo een grap is. Want de demo van NFS most wanted was wel goed.
ik had eerlijk gezegd bij TDU echt weer het gevoel net zoals ik toen voor het eerst NFS speelde ( de eerste op de PC) echt weer met die echte wagens en niet teveel poespas gewoon lekker cruizen en racen rijden !
Omdat m'n ouders Chello classic verandert hebben naar Chello Light, duurt hij bij mij 1 dag om 1 demo van 1gb te downloaden, hmmmpfff, als je je xbox360 dan weer te lang uit hebt, begint de demo weer bij 1 procent te tellen
vond de normale race niet tof, het driften ging heeeeeel anders dan in underground2 maar die hill challange vond ik wel weer supervet! hopelijk word de volledige versie wel wat beter, ga hem niet voor de xbox maar de pc halen, schakkelen met het toetsenbord ben ik net wat beter in
ign over de demo van nfs.. http://xbox360.ign.com/articles/737/737624p1.html klopt volgens mij wel beetje als je hier de reacties leest ... al vind ik het driften wel leuk maar je moet het ff door hebben
btw snap niet wat jullie moeilijk vinden aan dat driften, oke het is even wennen maar de 2de keer had ik een score van 211.900 nogwat dusse als ik het kan ....
Ik vind het een beetje tegnvallen, ik speelde de demo op een HDTV maar vond het er eigelijk niet eens zo heel mooi uit zien. Niet dat het er slecht uit zag maar invergelijking met most wanted zijn er niet veel verbeteringen. Ook de besturing van de auto voelt het zelfe aan als most wanted. De stijl in most wanted vind ik beter als in carbon. Dus kom ik tot de colclusie dat ik most wanted beter vind als carbon(gebaseerd op de demo)
De kleuren van dat spel IELL.... Overal Neon verlichting. Lijkt wel een gay city man ! Hadden ze het maar overdag gelaten zoals most wanted. Dat spel was echt te wreed.
Zoals ik ook al eerder aangaf jah! Veel te veel Neon! Lijkt net Dinsey Land Parijs waar je in rond hobbeld! Neon is coowl, maar overdrijven kan ook...