Hou mij op de hoogte wat je ervan vind. Joe Sakic is ook een zalige speler, speelt al zolang voor de AVS, nu nog trouwens. Kijk er al naar uit om hem terug te doen scoren in NHL07
Tja, wat kan ik ervan zeggen?! Het is vooral heel erg wennen. De facebuttons worden niet gebruikt en er is geen turbo meer. Dat is al een hele verandering als je NHL 2k gewend bent. Het passen is niet helemaal on-point d.w.z. dat je nogal eens een pass geeft die niet aankomt. Al met al is de gameplay wel oké, maar ik weet niet of het helemaal mijn cup-of-tea is. Misschien dat ik er morgen anders over denk, anders ga ik 'm omruilen voor een andere game... De game ziet er in close-ups heel goed uit, maar tijdens het spelen is er (te) weinig detail op het ijs te zien.
facebuttons worden niet meer gebruikt? Hoe moet je dan passen? Ook met de R-stick? Daar is toch de mogelijkheid om die controls aan te passen als ik het mij goed herinner.
Passen met rechter trigger. Je kan de controls in zoverre aanpassen dat je kan kiezen voor classic of total control. Als je classic controls kiest gaat het hele idee achter NHL07 verloren en kan je net zo goed voor 2k7 gaan... In total control maak je alleen nog maar gebruik van de twee sticks en de vier triggers.