Ik vind deze demo echt bout... het level is saai en te makkelijk en de mp, wtf skeletten afschieten? en ze zijn nog lelijk ook (gfx)
eindelijk is deze demo er. heb pd:zero een dag in mijn bezit gehad en toen besloten hem toch maar te ruilen omdat ik niet zo overtuigd was van haar kwaliteiten. het juikt nog wel de hele tijd om hem nu wel niet te halen en kan dan deze demo mooi gebruiken om wat nader kennis te maken. dan kan ik hem altijd nog pd:zero uit de budgetbakken halen...
@bosbeest infection is ontiegelijk vet. Dat gevoel wat je krijgt als je met 16 man loopt de spelen op een kleine map je bent als laatste over 15 man zijn naar je op zoek. De laatste minuut gaat in ineens staan er 15 rode stipjes op de kaart. Je weet dat ze weten waar je zit. Je wordt zenuwachtig snel komen de stipjes dichterbij je vermoord er 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ineens moet je laden je wordt doorzeeft door kogels nog 5 seconden dan heb je gewonnen de skelletten blijven komen je rent en aaaaaah je bnt dood 2 seconde voor de tijd om is. Tis ook heel origineel ook vind ik.
ik snapte het helemaal niet... ik speelde met een paar teammates tegen 3 skeletten.... en opeens werd ik er zelf een... en was ik dit in de minderheid.
Als een 'skelet' jou dood dan wordt jij een van hen. Het is jouw taak om te overleven, maar als jij infected wordt (doordat een skelet je dood) , dan moet jij juist iedereen doden om de overige overlevenden te infecteren. De skeletten blijven in aantal groeien en jij moet vluchten. Deed me denken aan Timesplitters. Voor het eerst een demo die me heeft overgehaald het spel te halen, al wacht ik wel tot hij in prijs daalt.
Jah en infected players krijgen alleen een falcon en dus geen credits. En niet infected players hebben credits en kunnen dus armor wapens enz kopen.