En wachte heeft ook niet veel zin.. tegen die tijd dat microsoft er wat aan heb gedaan is het spel al uit..
Ik kon hem vandaag eindelijk downloaden, Ze wouden mij natuurlijk gewoon matsen omdat ik met me kop op de straat ben gevallen
Mijn download doet het nu eindelijk ook \o/ Tijd om de stof van mn xbox360 te blazen. Nu hopen dat ik hem niet vind tegenvallen, maar zolang het lekker speelt en het wapen zich realistisch gedraagd ben ik tevreden Dat was zo mooi bij rainbowsix 3, de wapens hadden elk een eigen feeling
maar wtf gaat dat ding snel.. toen ik vorige post stuurde 10 sec gelede stond hij op 2%.. ondertusse is hij al bij de 25..
Misschien een domme vraag maar, zit de demo al bij een tijdschrift? Of is hij alleen nog maar via Live beschikbaar?
Heb even gezocht voor je en hij is verkrijgbaar bij een tijdschrift. Issue 14 of OXM is out now! Get your free playable Game Disc featuring demos of Rainbow Six Vegas and Lego Star Wars II!
gisteravond de demo zonder problemen kunnen downloaden en het spel ziet er inderdaad erg nice uit. Kwam er wel snel achter dat ik mijn manier van spelen even moest aanpassen. Als een idioot door het veld rennen is geen strak plan