Hier kijk ik al weken naar uit. Ben echt benieuwd! Om 20u gedaan met werken en om 20u45 begin ik te downloaden. Kan iemand mij al zeggen hoe zwaar demo is?
nou bij mij staat hij er niet. Heb alle mogelijke lokaties opgezocht. Japanse account vind ik teveel gedoe.
Kan het aan het feit liggen dat ik altijd een amerikaans vlaggetje bij mn naam heb staan. Moest bij de registratie een locatie invoeren, maar kon niets anders dan USA... De instelling van mn 360 staat wel op Netherlands
bloed bruud, maar klote graphics, Echt waar ! en zoveeel blur niet normaal, ik vind de game echt ZWAAAAAAAAAR tegenvallen echt jammer! ik d8 dat cubewood zich aanstelde en dat dit toch echt wel een topper was, maar nee!
bij mij download die em ook lekker snel weet neit of het zo is hoor maar dat 2 downloads op MP zetten is best handig dan worden de downloads verdeeld en worden inplaats van 1 server er 2 belast als gevolg snellere downloads... denk ik
offtopic : zegapain op jap mp, is dat n demo of n trailer ofzo ? spel is nl echt vet, net zoiets als zone of the enders
Je kunt geen 2 downloads tegelijk downloaden. De één wordt simpelweg na de andere gedownload. Daar ligt het aan. Gewoon een nieuwe aanmaken waar je Nederland invoert. Dan kun je hem ook spelen onder je normale account.
Ik vind hem echt vet En de graphics bagger ? Ik speel op een normale tv en ziet er erg goed uit ! Het speelt allemaal heel fijn !
sluit me hier volledig bij aan aangezien r6 3 de laatste r6 was die ik speelde en die toen niet zo vond... vind ik dit egt een heel erg vet spel. dat dekking zoeken werkt heerlijk ga hem miss wel kopen de 17e \o/
Ziet er goed uit, beetje ghost recon style, alleen vind ik dat er meer blur op zit. Het loopt niet altijd even vloeiend en er zijn wat framedrops. Ook erg jammer dat je niet half kunt inzoomen en dat als je volledig inzoemt je richter verblind is. AI tegenstanders is iig wel goed. Maar ik moet binnekort nog is utigebreid spelen.