Ik vind deze SP niet zoveel bijzonders. De beelden, bewegingen en acties vallen me een beetje tegen. Dit is eigenlijk meer van hetgeen we al hadden. Hopelijk is de MP wel weer gezellig met elkaar met leuke nieuwe levels.
Hij ziet en speeld geweldig! Op de games convention zag hij er al bruut uit!! Maar nu heeft iedereen de mogelijkheid om de demo te spelen! Top werk Ubi!
vind de graphics op hdtv wel oke, maar niet gears of war oke. Verder speelt het wel lekker (dekking zoeken is echt goed gedaan), maar vind de ai van je medesoldaten nog steeds klote.
echt niet ik viond die AI echt heel goed... maar ik speel neit vaak van deze games dus mischien kan het veel beter ofzo
mm mijn indruk is ook wel oke best aardige graphics en het dekking zoeken is ook goed gedaan! Helaas niet mijn game!
wat ziet ziet dit spel er goed uit zeg....ff de demo gespeeld gelijk verkocht ik stoor me niet eens aan de framedrops af en toe... word weer een must have for me
Ziet er heel goed uit... speelt lekker, wel even wennen aan de besturing en opties, maar zeker in orde... Enige wat ik vaak heb, is dat de game bevriest op willekeurige momenten... al 3 keer gebeurt, heeft iemand anders dit ook gehad?
Ik vind m zeker stoer. Had m ook al gepre-orderd dus das mooi. Kan me voorlopig wel met de demo vermaken!
kvond t een vette demo, of ik deze ga aanschaffen weet ik nog niet... ik wou eerst splinter cell DA.. kzat tussen deze 2 te twijfelen, en ik zou nu zo gezegd dan misschien kiezen voor rainbow six... maar wanneer komt die uit??
Ligt eraan. Je kunt ze op infiltrate zetten dan zijn ze iets voorzichtiger, en enemy's taggen helpt ook
Ja dat is echt vet ja. Ook de optie of je silent wil of niet is ook leuke toevoeging in je speelstyle
Gameplay ok, speelt lekker soepel,graphics wel ok maar had eigenlijk verwacht dat deze minstens gelijk zouden zijn aan GRAW.Ik hoop dat deze bij de uiteindelijke versie beter zijn.