1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Sonic The Hedgehog

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maver21, 27 sep 2006.

  1. masta_user

    masta_user Active Member

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    2
    Geen leuk spel, ik viel een paar keer in de afgrond en de camera stuurt absurd mee. Ook frustrerend als je een keer een knop teveel indrukt en in de afgrond ligt en weer opnieuw kan beginnen. Ik ga 'm zeker niet kopen.
     
  2. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik vind de camera nogal lastig, maar het ziet er wel een stuk beter uit dan ik verwachtte. Tevens speelt het lekker, het vergt wat oefenen, daarna zoef je door de levels...
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zuig game, klote camera, klote besturing, hoe kunnen ze zoiets klote maken?!

    Doe dan gewoon een crash bandicoot achtige besturing/camera. Dit werkt gewoon niet... alle sonic games van de laatste tijd hebben klote besturing, ze hebben et nog steeds niet voorelkaar..
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vindt met name de camera en de besturing frustrerend... ben geen sonic fan, maar voor de rest vondt ik het er prima uitzien voor een demo..

    Alleen moeten ze echt werken aan die camera en de besturing.. soms doe je een aanval in de lucht en val je gewoon weer de diepte in.. frustrerend.

    Ik weet het niet, mischien is dit genre nou ook wel gewoon gedaan en moet het maar eens vernieuwd worden..
    maar zoals ik al zei, ben geen grote fan.. ik denk met de verbeteringen die er moeten komen, het voor de fans een tof spel is.. zeker de levels in de stad.
     
  5. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ben het met de meeste hier eens...
    Meer frustatie dan plezier bij de DEMO, en ik heb hem dan ook maar gauw afgesloten.
    Het werkt gewoon niet fijn met de Camera en de besturing!
     
  6. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Camera = Crap
    Besturing = Crap
    Graphics = Crap
    Sonic = Top !

    Totaal score: Een topper in het crap.
     
  7. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de graphics heel goed van sonic. Echt een vooruitgang hoor. De oude xbox kan dit echt niet aan hoor. Dit is gewoon een next gen sonic spel. Ik vind de camera irritant, Het is best wel te leven, maar ik moet wel de camera kunnen instellen. Het beweegt te langzaam en ik wil het omgekeerd hebben die camera. als ik op rechter analoge stick naar links duw dan gaat de camera naar rechts en dat werkt niet bij mij. Ik moet mijn systeem weer omzetten en het draaien gaat ook erg traag. Het spel is wat mij betreft nog lang niet af. Echt een demo is het. Ik hoop dat ze wat meer tijd aan zullen besteden. DIt is dan echt niet te genieten. =(
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Treurige demo....ik werd gewoon misselijk van de camerastandpunten en de hele game voelde compleet doelloos aan.
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAAH!!! Ik vond sonic altijd helemaal geweldig maar deze demo is gewoon echt super irritant!! Ik heb hem er direct weer afgepleurt:mad: Ik vind dit echt zonde dat ze na 3 jaar met zoiets komen :| Die camera is fucked up irri Die grapisch zijn ook soms echt helemaal xbox 1 en die besturing is al helemaal irritant :mad: Als de echte game net zo is dan koop ik hem nog niet eens als die in de budgetbak lig! Diep treurig:mad: en had me nog zo verheugt op sonic! Ik vind dit echt dik balen :'-(
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Demo net gedownload, en ik vind het zeker geen topgame, maar ik vond de snelheid en de timing opzich wel gaaf. Als je somige punten wou bereiken of extra levens (die je niet echt nodig hebt) moet je wel een beetje goed timen. Maar ik vondt de controls dan weer een groot probleem. Aangezien de weinig knoppen en skills ben ik zeker zon 25 keer naar beneden gevallen. Dit is niet een game ik doe voor 60 euro ga kopen, maar mischien als hij ooit voor 15 euro in de bak ligt. Ik zou de demo alleen wel eerst proberen uit te spelen. Hij is niet bepaald lang, maar toen ik bij het einde was was ik er toch ietsjes positiever over dan toen ik begon :b:
     
  11. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat had ik ook, aan het eind positiever dan het begin. Het heeft echt wat gewenning nodig.

    Snap trouwens niet dat mensen over de graphics zeiken, daar zie ik echt geen enkel probleem mee. Flink grote vooruitgang zelfs.
     
  12. capcom23

    capcom23 Active Member

    Berichten:
    149
    Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens Sen. De graphics is zeker een grote vooruitgang en de oude xbox kan dit echt niet aan. De diepte dat er is en de scherpte en de glans en de gebouwen in de verte of bergen whatever alles is scherp en mooi. Dit is echt zeker weten next gen spel. NOgmaals mensen jullie zijn al verwend door die 256 bits kaarten op de PC. echt nieuws is het er niet. Alleen op de PC heb je de optie om de resolutie te wijzigen en anti alisting aan te zetten. VOor een console spel ziet dit er superuit.
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwent? xD Ik zeg dus als dit zo is als bij het volledige game dan zuigt hij wel! Ik dok 400 euro voor de 360 (Ben ik ook trots op dat ik hem heb!O-) )Maar als er zulke games op komen vond ik het zonde! Gelukkig waren er ook wel wat positieve dingen...De snelheid was wel geinig! Thats it :p maar mijn pc trekt call of duty amper dus dat ik verwend ben met mijn 254 bit kaart? Maar ik bedoel ze hebben meerder jaren gehad! Hebben beloofd dat het de beste sonic game word van allemaal! En dat wou ik dus ook geloven! Maar na die demo vind ik hebben ze zich niet echt er aan gehouden! En dat vind ik dus dik balen :'-( Die grapisch zijn wel ok maar de rest is crap!
     
  14. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Dat ben ik met je eens Tricker. Er werd op IGN gesuggereerd dat de nieuwe Sonic meer op de oude 16 bit sonicgames zou lijken maar dan in 3D.

    Het idee was, betere bediening, minder doodgaan door onevrklaarbare ravijngedeeltes.

    Wat Sonic team niet door schijnt te hebben is dat die dubbelsprong (automatisch een volgend doel raken) wel leuk is in theorie, maar omdat een knopje te veel indrukken (sonic is snel, en dat doe je dus vaak) leidt tot een val het totaal frustrerend is. Zoals die touwen, dan wordt je gelanceerd en om naar eht volgende touw te gaan, moet je eenmaal de knop indrukken, maar je drukt vaka twee maak, omdat je dat bij de eerste sprong ook moet. Resultaat, dood in het rafijn.

    Je maakt op zeker moment een sprong via een touw, je kan niet zien waar je hene moet, de camera werkt niet mee, en als je niet toevallig de knop nara rechts indrukt, vlieg je weer een rafijn in. Te stompzinnig.

    Door de snelle gameplay, testen ze niet intensief genoeg.

    Sonic Team maakt steeds dezelfde fout. Ze moeten de bediening beter tunen zodat je niet steeds het gevoel hebt dat je voor biks in ene raijn valt.
     
  15. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    De Wii versie schijnt dan weer wel goed te zijn. Daar heb je ook niet het camera probleem.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar heb ik veel aan met mn 360 :'-(
     
  17. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien een domme vraag maar word sonic nou een arcade game of gewoon een hele game?
     
  18. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    hele game ;) (vragen zijn nooit dom, niks vragen is dom)
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Er komt wel een oude versie van sonic op arcade.
     
  20. Cypher

    Cypher Yohohohohoho!

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    8
    De demo is echt erg goed :D, grafisch vind ik het gewoon erg mooi, de levels stralen zeker de bekende sonic sfeer uit die Sonic Adventure ook had. De besturing is redelijk goed (alleen dat punt met die touwen springen mag nog aan worden gewerkt). De Sonic snelheid is er zeker in terug te vinden. Jammer alleen dat het demo level zo kort is, maar ik ga deze game dan ook zeker halen.
     

Deel Deze Pagina