1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Sonic The Hedgehog

Discussie in 'Algemeen' gestart door Maver21, 27 sep 2006.

  1. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom moet je ook een Wii kopen :b:
     
  2. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen voor sonic ga ik geen Wii kopen, Ik bedoel Halo3, Halo wars, Gears of war, Bioschock, Assasins creed, The Darkness, Viva Pinata (of zoiets :confused: ) HALO4!! :D En nog zon andere halo genre :) \o/ Moet ik nog door gaan? Denk het niet :D Genoeg redenen om je xbox360 tehouden!! :thumbs: \o/
     
  3. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg niet dat je je 360 moet verkopen.
     
  4. gebbetje

    gebbetje Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit niet online maar ik weet nu al dat ik 'm ga kopen als ie over een jaartje voor een paar cent in de schappen ligt (mocht het een baggergame zijn, anders eerder). Ik ben opgegroeid met sonic dus alleen al voor de nostalgie...... Voor de jongere gamers hiero, speel eens de eerste spellen op de sega megadrive als je een keer de kans krijgt! Niks saven of 3D......gewoon drop of dronder met bloed zweet en tranen.
     
  5. rorast

    rorast Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Sonic the Hedgehog.

    Ik heb de demo gespeeld, en had gehoopt op meer vrijheid.

    Nooit heb je in het spel echt gevoel te kunnen kiezen waar je heen gaat. Je zit continu aan een parcours vast, en als je eraf valt, ga je simpelweg dood.

    Je kunt wel veel tricks etc. doen, maar ook hier heb je nooit het gevoel ze zelf te doen, het is eerder een soort van knop waarop je sprint waardoor je een trick activeert.
    Waardoor je bijvoorbeeld ineens als een gek door de lucht vliegt, richting een nieuw gebouw waar het parcours verder gaat, ziet er allemaal vet uit, maar nooit heb je het gevoel ZELF te vliegen.

    Ernstig lineair.
     
  6. kenshin

    kenshin Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    kan een leuk spel worden maar ik had al gelijk ruzie met de camera dus hopelijk word dat nog veranderd
     

Deel Deze Pagina