ziet het er een beetje vet uit?, het zou trouwens wel balen zijn als je de invert y niet kan inschakelen., voor degene die zo spelen teminste (ik niet hoor)
Geprobeerd te spelen net, echter iedere keer kreeg de host een disconnect. Later nog maar eens proberen.
bij mij was hij binnen 15 min klaar met downloaden, net even gespeeld en vind het echt vet! vind het alleen jammer dat er overal staat welke opties je hebt( als je een regenpijp ziet staat er een doorzichtig mannetje bij met Y ofzo dan weet je dat je daar kan klimmen. maar dat is echt overal) maar neem wel aan dat je dat uit kan zetten. voor de rest is het ook wel leuk dat je van een afstand kan hacken maar zo word het wel veel moeilijker voor de mercs. als ik genoeg geld zou hebben zou ik dit spel meteen kopen, maar ik ga toch eerst voor pes 6.
Echt vet. Net die eerste co-op gedaan in multiplayer, moest wel bijna alles zelf doen want die andere knakker was dood :') Maar echt vet, beetje rondsluipen en die enemys ontwijken.. vetjes hoor
als ze nou ook eens een potje konden beginnen!! elke x als ik eens heb gejoind: the host has left the match.
Echt, dit spel is zooo vet!!!!! Alleen wel al gelijk een bug gehad Iemand uit mijn team had een file bij zig maar kwam vast te zitten in de grond.
Ik vind het eigenlijk niet echt super. Kan zijn doordat spellen nu worden gemaakt met HDTV in gedachte, en dat het daardoor zo donker is, maar ik vond het doordat het zo donker is niet echt mooi. Ik zag een tijd geleden een filmpje van een missie in de singleplayer, gewoon daglicht enzo, dat zag er veel mooier uit. Maarja, dat wordt wachten op de SP.
Ik wou een server joinen maar mijn verbinding viel weg. Ik kon toen niet meer uit het join-scherm. Best klote maar niet erg. Verder vind ik het spel echt fantastisch leuk en mooi. Besturing en spel gaan erg soepel en een stuk sneller. Is ook erg spannend.
dit spel is top man ben nu host, iemand die mij wil joinen voeg me maar toe: basovich. stuur eerst ff message want dan kan ik wat mensen verwijderen uit m'n lijst.