1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo]Splinter cell:double agent(MP)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Smok3y, 14 okt 2006.

  1. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld bij een vriend (m'n eigen 360 is kaput) maar ik ben er in die tijd niet achter gekomen hoe je je kunt verdedigen tegen de Mercs. Ook het aanmaken van een lobby lukte me niet. Iemand een idee?

    Het was trouwens wel een vette demo, denk toch dat ik deze bij de andere Splinter Cell's voeg. :)
     
  2. .:Fire:.

    .:Fire:. Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je of een smoke of een flash moet gebruiken tegen de mercs, of gewoon ontsnappen. Mij lukte het ook niet om een server te maken...
     
  3. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    "searching game, please wait"...

    Duurt dan ongeveer 4-5 minuten, vindt niks dan...
    En de sporadische momenten dat ik dan wel in een lobby terecht kom, duurt het 3-4 seconden, en dan staat er of "host has ended this session" of "you were kicked out of the lobby"...

    Iemand anders nog met dit probleem? ik las dat er 2 mensen last van hadden, kunnen jullie dan ook even checken wat je "NAT" status is als je verbinding test van xbox live?
    Bij mij staat hij op "moderate"... nooit veel last van gehad, weet ook niet zeker of dat wel de boosdoener is, maar het is wel raar dat ik na een uur proberen nog geen 1 enkele game heb gespeeld.. ik heb alleen het startup scherm maar gezien.
     
  4. junneh

    junneh Beat me punk...

    Berichten:
    159
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne is ook @ moderat met mn nieuwe router... vorige wassie strict en had ik ook nergens last van bij andere games dus...
     
  5. yaco1969

    yaco1969 Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
     
  6. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij connect ie vrij snel, zodra je missions kiest wel. demo is best gaaf, de character beweegt lekker soepel, speelt goed :)
     
  7. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik aan de game begon dacht ik ........laat maar komen die next gen graphics!Wat een tegenvaller!Het zag er allemaal zo (OK) uit.
    Het is natuurlijk wel een online game maar toch.
    De gameplay was al goed maar dat was te verwachten of course.
     
  8. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    De mercs hebben een gaaf tooltje. Als je op de linkertbovenknop drukt komt er een apparaatje tevoorschijn wat kan vliegen en kan laten eploderen. Gisteren heb ik dit apparaatje een tunnel ingestuurd en laat daar toevallig een spy zitten. BOEM :D

    Verder vond ik de game wel goed. Het was leuker om merc te spelen dan spy. Met de spy kon ik nog niet makkelijk mijn weg vinden.
    Alleen 1 probleem waar ik tegenaanliep en dat was... lag. Soms bleef het spel wel 10 seconden stil staan. Ook mijn teamgenoten en tegenstanders liepen niet vloeien over het scherm, maar goed dat kan natuurlijk ook aan de hosts hebben gelegen.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  9. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb precies hetzelfde...heb ook geen seconde gameplay gezien. Heb ook "moderate" staan overigens.. Maar ja, was niet van plan dit spel te kopen. Maar wilde het toch een kans geven, heb me met de eerste twee delen wel (redelijk) vermaakt. Nu maken ze het me wel een stuk makkelijker...
     
  10. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gisteren ook dit probleem. Alleen nu bleef het spel hangen bij "joining game". Twee of drie keer verloor ik de verbinding doordat de host ervandoor ging. Bij mij stond de NAT open.
     
  11. Digs NL

    Digs NL Active Member

    Berichten:
    361
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar ook last van gehad... Heb ik de demo eraf geknikkerd en hem opnieuw gedownload... En daarna had ik nergens meer last van...

    Ik moet zeggen dat ik hem leuker vind als Chaos Theory.. Speelt wat makkelijker en die mercs kan je toch wel makkelijk hun nek breken of er van boven op springen.. Je gooit gewoon een flash en loopt een beetje achter, op A drukken en je hebt de motherfucker bij keel....

    Ik vind hem SWEET...
     
  12. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb hem ook gister gedowload en gespeeld, maar vond het toch wel tegenvallen. Ik ben echt fan van splinter cell en heb ook alle delen; waarvan ik pandora tommorow wel het beste vond. Maar deze demo was totaal niet wat ik had verwacht. Het is een stuk minder tactischer geworden; het gaat echt allemaal een stuk sneller, en dan met name de spy. En als spy heb je echt te weinig obstakels in het spel: bij andere delen had je nog camara's spy-detectors, mines. En nu......helemaal niks.
    Ik vind het echt te makkelijk voor de spy. Je komt erg makkelijk bij de terminals en als je gaat hacken op een plek waar je heel snel kan ontsnappen voor het geval er een merc komt, dan is het echt een eitje, terug komen naar het begin is dan al helemaal makkelijk.

    Naar mijn mening zijn er ook te terminals, je kan makkelijk naar de ene terminal gaan om de mercs weg te lokken en dan weer rustig gaan hacken. Dit kon je doen omdat je erg veel tijd had voor de missie. Ik had echt nooit een tijdsdruk en kon alles rustig aan doen.

    Maar er zijn toch wel ook verbetering: Als merc kan je de spy standaard zien als hij snel beweegt (dus zonder bepaalde motion-vision apart aan te zetten); en ook de "spy detector" als er een spy in de buurt zit werkt erg goed, net als de robot die op plaatsen kan komen, waar de merc zelf niet naar toe kan.

    Ook een verbetering is dat het wapen van de spy is weggehaald (Ik had dit nooit gewild, maar na een tijdje spelen bleek het toch wel beter te zijn). Hierdoor word je gedwongen nog meer sneaky te spelen.

    Dus overall vind ik hem wel achteruit gaan tov de vorige 2 delen (multiplayer gedeelte). Maar de vorige 2 delen vond ik geweldig, dus tot nu toe vind ik deze game gewoon goed; het speelt toch nog wel erg lekker, maar niet zo lekker als de vorige delen.
    We zullen wel zien met het totale spel; hoewel ik weinig verandering verwacht, aangezien hij al deze maand uitkomt.

    Edit:
    Dit las ik net op de xbw site; hopelijk komen er op deze manier meer gadgets, ook met name voor de mercs (spy-detectors, mines)
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  13. M0ur1nh0

    M0ur1nh0 Pluk de dag!

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    heb net even de demo gecheckt en heb nergens last van, geen lag en connecten gaat ook prima
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ eellie

    Hoe erg ik het ook vond ,ben het deels met je eens.
    Zoals jij ook al zegt ben ik ook al een sc fan van het eerste uur,en vind het dan ook belachelijk dat ubisoft de game weer goed vern**kt net als rainbow six lockdown.
    Wanneer begint ubisoft eens naar zijn fancommuntiy te luisteren i.p.v de game over een heel ander boeg te gooien.

    Kan me voor stellen dat gamers die de voorgaande delen te moeilijk vonden er nu ook van kunnen genieten.
    Maar het "hardcore aspect" vd game maakte het voor mij zo,n uitdaging.

    Ik zeg niet dat ik de Nieuwe MP niet ga spelen.
    Ik zal er vast wel weer veel uurtjes achter zitten.
    Maar ik moet wel zeggen dat ik lichtelijk teleurgesteld ben in ubisoft.
    nu kan je bij wijze van spreken als merc zijnde gewoon een kop koffie drinken,en wachten tot de proximity detector afgaat,en dan denken van "hey laat ik eens even gaan kijken".
    Terwijl bij CT moest je konstond op je hoede zijn en uitkijken dat je niet werd gepakt door een spy,of dat er op je gesprongen werd.
    En dan kunnen Mensen wel zeggen van "ja maar de spy hoort bang te zijn voor de merc,en niet andersom.
    Maar dat vind ik bullsh*t.
    Het gaf altijd een bepaalde angst/spanning mee die ik altijd erg vet vond.

    Maargoed zie je steeds vaker he games mainstream maken....:): :{

    Hopen dat sc5:convictions weer de oude,tactische MP terugbrengt.
     
  15. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    @ smokey:

    Ben het helemaal met je eens. Ik had als merc totaal geen spanning ofzo, het was idd gewoon wachten totdat er een alarm afging en dan ga je erheen. Vaak vluchte de spy dan gewoon naar een andere terminal, ipv proberen jouw te doden. Erg jammer.
    Nu ik zit te denken komt het vooral ook door die spy-detector; dat je zo'n hart-beat hoort al komt een spy in de buurt. Hierdoor wordt het ook minder aantrekkelijk voor de spy om een merc z'n nek om te draaien. Dus bij nader inzien is die spy-detector toch niet zo'n perfecte verbetering, het heeft ook z'n ommezijde.
    Ook is het jammer dat de spy te langzaam dood gaat. Dit demotiveerd je natuurlijk om te gaan sneaken; je weet toch dat je na 10 schoten nog niet dood bent.

    En idd om het in 1 zin samen te vatten: Ze maken het allemaal gewoon weer mainstream..... Goed voor omzet, slecht voor de hardcore (oke beetje overdreven) fans.
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  16. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, helemaal mee eens. Hopelijk hoeft de single-player hier niet onder te lijden, maar ik denk dat het bij de missies van de terroristen wel zo zal zijn als je zo naar de filmpjes kijkt. Ik ga 'm denk ik wel halen maar of het een beter spel wordt dan de vorige delen is nog de vraag, de trust-meter lijkt me in ieder geval wel een hele mooie toevoeging. :)

    PS: Welke deel vonden jullie het beste? Deel 1 vond ik erg pittig, deel 2 zat op een aardig niveau en deel 3 was te makkelijk maar ik kan nog steeds niet kiezen welke ik 't leukst vond. Dit gaat dan niet echt over die demo, maarja. :):
     
  17. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Ik ga het straks nog eens proberen om hem te spelen!

    Heb gisteren ALTIJD net als velen hier, nog geen Gameplay gezien in verband het niet kunnen connecten.
    Erg frusteren. Misschien dat ik hem net als Mars ook maar eens eraf gooi en nog eens download!
     
    Laatst bewerkt: 15 okt 2006
  18. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik heb het hier nu bijna een half uur geprobeerd, maar kan geen spel meer joinen. Blijf constant op joing game hangen. Hoe kan je trouwens een game hosten?
     
  19. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Kan dus ook niet!
    Dacht ook even slim te zijn, door mooi een Game te createn! :)

    Ik kom dus ook nergens in, en heb dus nog steeds NIETS gespeeld... Denk dat ik het maar voor gezien houdt!
    Heb zelfs de DEMO opnieuw gedownload! Erg vervelend!
     
  20. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, ik blijf ook uren hangen bij '' joining game'' en dan dus weer elke keer de demo opnieuw opstarten, 'k ben gewoon uren bezig voordat ik eindelijk in een server zit, waar ik er na 3 seconde weer uit ben omdat ''de host zou hebben gedisconnect'' Maar van de in totaal 4x dat ik hem het kunnen spelen ( jaja, daarvoor heb ik dan wel de hele dag geprobeert te connecten) moet ik zeggen dat ik het heel gaaf vind. Het is erg spannend. Wel is het zo dat de spy's bijna altijd winnen.

    Ik Zal 'm maar eens opnieuw downloaden, misschien dat dat helpt
     

Deel Deze Pagina