1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo]Splinter cell:double agent(MP)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Smok3y, 14 okt 2006.

  1. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat proberen jullie dan? Want als ik co-op multiplayer doe dan doet alles het wel goed. Meestal dan.
     
  2. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Maarja die co-op is ook geen zak aan, die * ster missie is te makkelijk en die ***** ster missie is weer veel te fucking moeilijk..
     
  3. Occisor

    Occisor Active Member

    Berichten:
    1.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ' minder tactische' komt omdat Ubi de game meer toegankelijker heeft gemaakt. Vroeger was het echt namelijk de mensen die heel goed waren in de game, en de rest (ff gejat van IGN maar het is wel degelijk zo). Door het toegankelijker en makkelijker te maken speelt het minder tactisch. Maar neem van mij aan, zodra je in Trueskill level stijgt gaat het echt wel wat moeilijker worden en dan moet je toch echt wel tactisch gaan werken met deze game...!
     
  4. ninja-man

    ninja-man YEAH BUDDY

    Berichten:
    1.420
    Leuk Bevonden:
    0
    lang leven splinter cell.

    de meeste kans om te winnen in een game is door een strategie te bedenken en niet lui in een hoekje te zitten wachten totdat er iemand langs loopt.
     
  5. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zit nu te denken, als splinter cell zo mainstream wordt; wat wordt het dan met rainbow six. Ik denk dat zij ook de opdracht hebben gekregen de game meer mainstream te maken. Ook al kijk je daar die trailer op marketplace (oude trailer) zie je alleen maar actie, actie en nog eens actie. Zag nog geen 1 tactisch aspect. Terwijl ik juist dacht dat dit meer op de 1e rainbow six ging lijken. Erg jammer, maar we weten nog niks zeker totdat de 23e daar de demo van online komt.
    Sorry dat ik beetje off-topic ga, maar moest het even kwijt.
     
  6. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Sorry, Sorry:9

    Ik vind het wel leuk, Overigens is de proximity detector in voordeel van de merc en de spy.
    Als je echt tegen goede merc's speelt is het toch best moeilijk als spy (meeste merc's maken nog nergens gebruik van: geen granaten, geen zoom, geen drone) als ze dat wel doen is het gelijk een stuk moeilijker voor jou als spy (althans als je dus tegen goeie speelt).
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  7. abbie

    abbie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je ook nog die gun/tracer als spy?
     
  8. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    niet in demo allen de Smokes.

    Weet iemand of er een Main Generater zit in dit level en zo ja WAAAAAR
     
  9. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nee heb je niet meer.
    Wel een hacking device aan je arm,waarvan je van een afstand lightsources en glas kan breken,en uiteraard mercs en objectives kan hacken.

    @Gamersea.

    Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.
    Wat vind je nu wel leuk?
     
  10. flippy

    flippy Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, ik ben 'm iig nooit niet tegengekomen.
     
  11. m_telkamp

    m_telkamp = ViPeR NL360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je als spy spawnt zit hij vrij in t begin van de courtyard aan de rechterkant in een vrachtwagen, dichtbij de green terminal..
     
  12. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou de volgende keer al join ik een game zal ik hem eens zoeken; Laten we hopen dat dit binnenkort is. Ik vind het echt waardeloos dat je nu al geen game meer kan joinen. En in m'n eentje tegen de computer is ook niet echt alles.
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik vind het wel leuk dat het toch als spy aardig moeilijk is als je tegen goede mercs speelt die overal gebruik van maken: drones, grenades, rappeling, vision, team work.
     
  14. basovich

    basovich Guest

    weet iemand misschien wat dat is als je op start drukt?
    dan krijg je 4 vakjes en die kun je alle 4 aan en uitzetten of wegklikken met de triggers en bumpers, waarvoor dienen die vakjes? wat staat erin?
     
  15. UberNoob

    UberNoob Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ben dus niet de enige die niet een game kan joinen.
    Maar heb je nu een xbox live gold abbonement nodig? Volgens mij is ie net verlopen.../cry
    Maar kan je nu dus wel via system link tegen de computer spelen?
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja je hebt live gold nodig om on-line te kunnen spelen :)
     
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je alles wegklikt is zeg maar je display leeg. Als je LT indrukt gaat de map bij je display weg en als je RB indrukt staan je levens er niet meer bij. Etc. etc.
     
  18. darth malak

    darth malak Day Dreamer

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom kan ik geen versus game session joinen hij vind er de hele tijd een en dan staat er joining a session, please wait... alleen dit staat er na 10 min nog terwijl cooperitive wel gewoon lukt
     
  19. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij blijft hij op eeuwig Joining Game staan...:mad: en als hij wel in de lobby komt dan sluit de Host hem af???:confused: erg irritant
     
  20. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Hetzelfde bij mij. Heb nog geen game gespeeld. Alle andere xbox 360 games werken wel perfect met Live. Weet iemand de oorzaak??:confused:
     

Deel Deze Pagina