1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo]Splinter cell:double agent(MP)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Smok3y, 14 okt 2006.

  1. Notice

    Notice Active Member

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het aan mij of zijn de graphics niet echt heel denderend? Ik heb de SP gezien op Mission 360 en die vond ik er een stuk beter uitzien. Ik game btw HD (via VGA op mn PC scherm) dus daar ligt het iig niet aan.
     
  2. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt misschien omdat het zo donker is, valt het redelijk tegen.. Tis ook niet zo'n spectaculair level
     
  3. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    In multiplayer zijn de graphics sowieso minder dan in single-player. Dit was altijd al zo bij Splinter Cell.
     
  4. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.485
    Leuk Bevonden:
    3.438
    Multiplayer ziet er over het algemeen altijd minder strak uit dan singleplayer. Ik vond het er heel redelijk uitzien op zijn HDtv (goede toegepassing van bumpmapping) en ik ga ervan uit dat de SP game er echt wel beter uitziet. Verder vond ik de opties die je als Spy hebt wel erg karig. Maar aan de andere kant heb ik ook weer gehoord dat je deze online moet "verdienen"? Geen slechte demo dus, al mocht het van mij wel wat uitgebreider. Mooie Spy animaties trouwens. Let maar eens op hoe vloeiend hij over een hekje heen "rolt".
     
  5. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens. De animaties zijn erg mooi gedaan, loopt allemaal heel vloeiend. Zometeen nog maar eens proberen of ik een sessie ook daadwerkelijk binnen kan komen.. Hoop dat dat wel gefixed wordt voor de release.
     
  6. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    De licht- en schaduweffecten die worden veroorzaakt door de zaklampen vind ik mooi gedaan.
     
  7. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog geen spel gezien omdat hij niet opstart:mad:
     
  8. itsamemario

    itsamemario Guest

    dat viel mij ook meteen op ;)

    dat is oa. next gen, current gen, kon dat allemaal nog niet aan, meeste mensen zien het verschil niet, in splinter cell, niet dat er zoveel verschil inzit, vergelijken met current gen, maar dat oa. en andere kleinere dingetjes :p
    hogere textures enz.. reflecties,
     
  9. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    yeah! heb een Gold Medal gehaald op missie 1 !
     
  10. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ook net :)

    dit is eigenlijk de eerste keer dat ik splinter cell online speel en vind het wel heftig opzich .. ben de hele tyd spy ..graphics zijn niet echt Overweldigend ofzo maar dit is ook best een gare en donkere missie .. ik hoop dat in de volledige game ook buiten levels zijn die ook overdag gewoon zijn :D

    ps : ik deed elke keer coop , want bij die versus mode ging hij helemaal niet verder !
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2006
  11. haantje

    haantje Valentino Rossi!!#46

    Berichten:
    757
    Leuk Bevonden:
    1
    en niemand die dus de oorzaak/oplossing weet van het feit dat hij het bij veel mensen niet doet?!! Blijft hangen op Joining game please wait... (en vervolgens is er na 10 minuten nog steeds niets veranderd).
    Ik heb hem verwijderd en opnieuw gedownload en hij doet nog steeds niets...
    Verder nog nooit problemen gehad met Xbox Live games.
     
  12. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    heb ik ook...ligt gewoon aan die demo;)
     
  13. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb paar keer geprobeert te spelen, maar iedereen disconnecte weer....
    Zijn er hier relaxte mensen die met mij potje willen spelen?
    Voeg me dan toe op xbox live: Striker NL
    LaterZ!
     
  14. truSteh

    truSteh Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan toch niet met friends spelen.. das het hele probleem, als dat wel kon had je waarschijnlijk wel meer potjes kunnen spelen :p
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor mensen die hier gewoon even willen kijken hoe alles eruit ziet, je kan ook gewoon bij system link een eigen game starten. En je kan dan bijvoorbeeld als spy een beetje door de map kunnen lopen en de boel een beetje verkennen. Ik heb dat al een aardig tijdje gedaan als de live probleem zich weer voor doet.
     
  16. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, best aardig om te weten. Bedankt voor de tip.:)
     
  17. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    De nek van een merc breken blijft cool! Tis nog fucking makkelijk te doen ook.
     
  18. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je geen 2 player mode kan doen ( in demo ) want ik heb geen Xbox live gold,
     
  19. Renco

    Renco Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel een systemlink game in je eentje starten. Als je dan zo'n coop challenge doet kan je in je eentje tegen 3 merc bots :)
     
  20. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wist ik wel maar ik kan niet met een vriend tegen elkaar en samen een coop missie doen ;)
     

Deel Deze Pagina