1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[DEMO] Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pussyfart, 18 mrt 2004.

  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dit echt belachelijk. Ik heb een AMD 2600+ 512 MB RAM DDR3200 en een asus a7n8x (nforce 2) moederbord. Er hangt een ati radeon 9600 pro aan. Ik kom als ik die 2e treincoupe instap met dat naar binnen schijnend licht niet verder dan een schamele 17 frames per seconde. (1024 high)Hebben meer mensen dit? Of is mijn kaart ter zielen? Vind dit wel erg lage prestatie voor dit spel. (Half life 2 zou er 41 halen op dit kaartje en splintercell dan maar gemiddeld 15-25???)
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb een 9800 pro en 2x 5210 pc3200 maar het komt niet onder de 28 hier (p4 3Ghz)
     
  3. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe zie je in die demo het aantal fps dan?
     
  4. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    met fraps
     
  5. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag 25 maart komt de Multiplayerdemo uit}:]
    Kan bijna niet wachten.

    Lees hier verder.

    De demo weegt maar slechts 60 mb*)
     
  6. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    hij doet ut prima op mijn 1 ghz athlon 640 mb ram en geforce4 ti 4200. Geen haperingen o.i.d. maar ik denk dat ik speel met 16 bit en detail op normaal ofzo. volgens mij 1024x768 resolutie.

    hij zou op die amd 2600+ het dus wel goed moeten doen :)
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Vind ik ook niet echt veel eerlijk gezegd. Met een 9800 pro en 3 ghz mag je toch wel iets meer verwachten. Volgens mij is mijn fan van mijn videokaart ook stuk misschien ligt het daaraan.
     
  8. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb em ook gespeelt op deze pc. En ik heb P4 2.8, 512 geheugen, 9600 PRO 128 mb geheugen. Hij liep soms niet goed idd, maar ik denk dat als je 1024 geheugen in je pc zet, et miss beter gaat. Maar zo slecht liep ie nou ook niet, soms ff framedrop, maar meestal liep et goed.
     
  9. Ik vind hem lelijker geworden. De schaduwen hebben karteltjes. Bij de Xbox was dat niet.

    (heb de nieuwste PC van Aldi)
     
  10. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Oplossing: AntiAliasing inschakelen, mits je systeem en 3DKaart dat aankan.:)
     

Deel Deze Pagina