1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Demo] Testdrive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door bubu, 8 mei 2006.

1. Kakashi

Kakashi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hier heb je weer iemand die weer vergelijkt. no offence maar blijf dan lekker op je pc spelen.

2. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou op zich, vind het wel een leuk spel, ook even online wat race-jes gedaan. Ja, ik dacht van te voren van "Dit wordt heeeeelemaal niks" maar ja, 't ziet er aardig, 't rijdt als een arcade game en dat is het ook dus ja...

In z'n genre zeker geen slechte game!

3. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij was het downloaden eindelijk klaar en ook hier liep ie vast, net toen ik met m'n Lambo naar buiten wou rijden. Moet ik 'm nu opnieuw downloaden of gaat dit later wel goed? :{

4. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    @ Mika Kimi Je moet gewoon je 360 aan en uit doen en de demo gewoon opnieuw opstarten en dan gaat het goed! Voor zover hij dan niet vast loopt anders herhalen! Bij mij loopt hij ook vast en andere peeps hebben dat ook! Suc6 met de demo!

5. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in het kwartier dat ik gespeeld heb geen vastloper gehad, tot het moment dat ik de game afwilde sluiten, toen liep hij vast :)

6. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    bij mij liep die ook vast. het is niet echt mijn spel. heb toch liever een simulatie racer.

7. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af wanneer ze een lijst releasen met de exacte 125 voertuigen...
    vraag me echt af welke motoren er in komen..

8. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, Bubbel Bost.....

Delete Please :)

9. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Heb het spel nu ook even gespeeld, en moet zeggen dat het me behoorlijk tegenvalt.

Graphics zijn redelijk, auto ziet er niet echt goed uit, De omgeving daarentegen wel !.

De gameplay is ook matig. Wanneer je de auto bestuurd met car-in view dus vanachter het stuur is het wel soepel. Maar wanneer je de camera achter de auto zet zie je gewoon dat de auto houterig stuurt.

Nou is dit natuurlijk een demo, maar aangezien het spel al zo ver af is, verbaasd het me niks dat dit niet meer verbeterd wordt.

Jammer voor Atari... krijgen we weer een driv3r fiasco ?

10. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    bij mij liep ie ook vast toen ik net naar buiten reed. het kwam doordat ik het knopje van het linker pookje indrukte...

iemand dezelfde ervaringen? kan het zijn dat je met dat knopje iets probeert op te starten wat er niet is bij mij?

11. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    ok ik vond ook de besturing van achter de auto niet fijn, maar als ej vanuit de auto zelf kijkt rijdt hij al een stuk beter.

Maar mijn vraag: Waarom vergelijkt iedereen dit spel met andere spellen?????
    Het is een op zichzelf staand spel, een soortgelijk spel is eerder nog niet uitgekomen.

En over de graphics, iemand heeft het al eerder gezegd. Qua spel kun je het misschien nog het beste vergelijken met gta. Grote wereld, doen wat je wilt. Van dat spel was ik absoluut niet onder de indruk qua gfx en hier iedereen vind dit spel lelijk? Kom op zeg.

12. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel liep bij mij vaak vast.
    Als ik echter offline speel loopt hij niet vast en kan ik een kwartier rondrijden.

13. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het jammer dat hij erg veel vastloopt, maar hoe kun je daar dan bepalen of je offline rijdt ofniet ? of stel ik nu een domme vraag?
    Overigens vind ik het geluid van die elise wel super vet, vooral die terugslagen in die uitlaat...komt me bekend voor :p
    Rijdt zelf zonder kat. en een sport einddemper en heb ook die blikkerige knallen uit mn uitlaat :D

14. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Graphics: Matig (Jaggies, onboard cam ziet er belabberd uit)
    Geluid: Ok
    Gameplay: Nog niet helemaal in orde, maar is te doen

Kortom: Het spel komt z'n beloftes (oa. screenshots) nog niet na. Maargoed, ze hebben nog een dikke 4 maanden. :)

Ik heb er wel vertrouwen in.

15. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Je kon tog maar 10 minuten rijden per keer in de demo?:9

16. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Gisteren maar gestopt met downloaden omdat het toch gaar sloom liep. vandaag gaat het lekker snel, naja dat ene dagje dat je moet wachten :)

17. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb em net gespeeld, en na 10 seconden rijden, werd ik meteen van de baan geragd door een of andere klootviool die het nodig vond :mad:

Maar die auto's rijden echt neuk! Ik hoorde hier dat de Lotus het beste reed, dus ik die pakken.. de ene bocht kan je wel vol nemen, en dan een flauwe bocht rag je gewoon de weg af.. echt leip :confused:

Vond het jammer dat het uit de garage rijden en dergelijke cutscenes waren.., was leuker geweest als je dat zelf moet doen (imo)

18. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Hij liep bij mij net 'mooi' vast...

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ja ik ook, vind de demo nou niet echt dat je zegt van wow! brute game, ze hadden van mij die demo best buiten mogen houden. De game is dan nog lang niet af maartoch :p.

Xbox360 is al 2x vast gelopen :mad: Binnen 1 min door de demo.

20. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren heb ik het kwartier zonder problemen kunnen afmaken. Was niet echt onder de indruk van het spel. Net wilde ik het spel weer ff spelen. Na 1 minuut liep die vast. Xbox 360 weer opgestart, demo weer opgestart. Na 1 minuut rijden loopt die weer vast. Xbox 360 weer opgestart, en die demo van mijn harde schijf afgegooid. Toedeledokie _0/ Zulke crappy demo's mogen ze houden...

Deel Deze Pagina