me 2 en idd heb ook gehad dat hij vastliep maar tog als je de game speelt en je ragt zuper hard en kijkt vanuit de auto opzei is egt wel vet om te zien maarja laat ze nou maar eerst die game beter afmaken
kon ik die maar spelen met mijn week gratis gold :{ maar juist die doet het niet (The Outfit wel, maar dat is een bagger game )
Ik heb nog geen 1 vastloper gehad en hem al 6 keer achterelkaar gespeelt volgens mij zijn jullie x boxen een beetje half stuk ofzo
Jah joh, tuurlijk. Mijn Xbox draait als een trein. Zelfs als dat ding de hele dag aanstaat, voelt die nog koel aan. Geen overhittingsverschijnselen waar ik wel eens over las. Je hebt gewoon geluk gehad tot nu toe met de demo. Het spel is gewoon nog niet af. Daardoor loopt die alsmaar vast. Maar goed, vind het spel toch geen bal aan. Dus heb hem met plezier van mn harde schijf gegooid
??? Ik heb gelukkig nog geen vast loper gehad! Ik vind het wel vet dat je gewoon zo los kan rond rijden.. wel leuke demo..
tsja...ik denk niet dat dit alleen bij mij is :{ deze week zou je tijdens de E3 met een silver abbo, gratis online moeten kunnen gamen. Dit gaat goed bij The Outfit, maar als ik dat bij Battlefield probeer, word ik van Live geknikkerd :{
oowh zo neej ik d8 dat je nog een gold abbo had (officieel zal ik maar zeggen) en vond het daarom zo raar en d8 dus dat hij gwoon helemaal niet opstarte koop anders een gold abbo 3 maanden 20 euro lol